Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oke maar er staat een schone installatie op ik heb hiervoor Vista op gehad ik heb de hele harde schijf geformateerd en opgedeeld,toen heb ik er een schone zoals je dat noemt XP opgezet en toen kon ik al geen geluid opkrijgen met de drivers van Acer.Ik moest opdat moment mijn nog aanmelden bij Microsoft.

Geplaatst:

Zou het toch nog maar eens proberen me een nieuwe schone instalatie.

Kijk anders of iemand in de buurt een xp versie heb liggen

Met alle links en drivers had het lang en breed moeten werken

Geplaatst:

zou heel goed kunnen dat na de installatie van "UAA Microsoft Bus Driver" dit wel goed gaat. Had zelfde probleem met mijn intel compaq en de realteck HD sound. Het is het proberen waard.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Penthe
zou heel goed kunnen dat na de installatie van "UAA Microsoft Bus Driver" dit wel goed gaat. Had zelfde probleem met mijn intel compaq en de realteck HD sound. Het is het proberen waard.

Nee Geeft ook geen resultaat.blijft de zelfde foutmelding geven. het wordt nu toch wel lastig?
Geplaatst:

Kijk eens op die vista dvd/cd en pak eens wat van die bestanden uit, het kan zomaar zijn dat de vista audio driver onder xp installeerd.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Origineel bericht van: WPW
Kijk eens op die vista dvd/cd en pak eens wat van die bestanden uit, het kan zomaar zijn dat de vista audio driver onder xp installeerd.

AHCI_Intel_v7.5.0.1017_Vista_XP die staat erop,En ik heb windows nogmaals geinstalleerd maar hij doet het nog niet.
Heb van acer te horen gekregen dat ze xp niet meer ondersteunen voor de extensa 5220. Heel vreemd.
Geplaatst:

Soundmax is z'n driver die op veel systemen werkt, heb hier nog wel wat ligge voor w2k/xp.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Begin er een beetje in te geloven dat je soundgedeelte naar de mallemoer is.

en als je een koptelefoon aansluit?wellicht speaker probleem

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Peter
Begin er een beetje in te geloven dat je soundgedeelte naar de mallemoer is.

en als je een koptelefoon aansluit?wellicht speaker probleem

Sorry nee hoor onder vista doet hij het wel?maar die man waar de laptop van is wil geen vista.Alleen XP en dan wil de driver van realtec zich niet laten installeren hij geeft halverwege de installatie een foutmelding en stopt gewoon.daarna kun je ook niet verder met installeren van de driver.Dat is het probleem nu en het is de echte Xp driver die Acer voorschrijft.
Geplaatst:

Vond dit op, http://forum.tele2.nl/viewtopic.php?t=17609

Citaat:

….eerst in SOFTWARE de drivers verweideren van REALTEC en Bleutooth ( aangenomen dat je alle xp drivers hebt geïnstalleerd welke je bij Acer kunt halen ).

Nu naar APPARAATBEHEER gaan en onder SYSTEEMAPPARATEN kijken en je ziet naast PCI een geel vraagtekentje…….nu rechts klikken op PCI en kiezen voor STUURPROGRAMMA BIJWERKEN…..vervolgens kiezen voor ONLINE ZOEKEN en XP zal nieuwe drivers vinden …..deze installeren en hierna de REALTEC setup uitvoeren en hierna de Bleutooth setup.

( ps: na de update vind xp je geluidskaart en vraagt om drivers..dit negeren daar de REALTEC setup deze allemaal installeerd)

Deze oplossing komt niet van mezelf maar ik weet niet meer waar ik het vandaan heb….maar goed….het werkt.

suc6

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen