Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de linkey is pas op de markt heeft er iemand ervaring mee met een maxdigital of een andere ontvanger die daar mee werkt en als het werkt om intern te kijken

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Geplaatst:

Gisteravond eentje aangesloten.

Het werkt :D

Ik heb wat moeite gehad het geconfigureerd te krijgen.

Ben er nog niet achter wat nu precies het probleem was, maar na wat gespeelt te hebben met de config deed hij het opeens crazy

Na een halfuurtje zappen ben ik nog niet onder de indruk qua zapsnelheid.

Geplaatst:

Kun je eens een foto plaatsen..van de Linkey en wat screens shots van de hoe in te stellen??

Op welke ontvangers moet deze allemaal werken??

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb inmiddels een Linkey aangeschaft om mee te spelen...Toen ik hem kreeg stond software versie 0,9 erin en was ik niet blij met de aanschaf...inmiddels is er een nwe.versie software uitgekomen en heb ik de Linkey 100% draaiend :-)

Nu werkt die (nog) niet zo soepel op een Maxdigital als mijn Dreambox.Maar ik heb hem bij jongste staan en die kan er goed mee uit de voeten..Het beeld verschijnt binnen 1,5 seconde op het beeld..acceptabel vind ik zelf wel....Blijkt te komen dat de Maxdigital af en toe een ECM mist via de compoort(gelezen op hun forum)

Verder heb ik de Linkey wel op een Static IP gezet, via DHCP had ik nog wel eens problemen met de addon.

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Geplaatst:
Origineel bericht van: wapvogel
Gisteravond eentje aangesloten.
Het werkt :D
Ik heb wat moeite gehad het geconfigureerd te krijgen.
Ben er nog niet achter wat nu precies het probleem was, maar na wat gespeelt te hebben met de config deed hij het opeens crazy
Na een halfuurtje zappen ben ik nog niet onder de indruk qua zapsnelheid.

Het langzaam zappen ligt aan de maxdigital.
Als je de receiver uit en weer aan zet dan is het zappen wel snel, dit komt doordat de prioriteit van de zender nog niet ingesteld is. Als je voor de tweede keer op de zender komt dan denkt de maxdigital dat je een originele smartcard gebruikt ipv linkey via com poort. Dit is een software bug en zorgt dat het zappen traag word.
Op linkey.eu vind je een lijst met ontvangers welke compatible zijn.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

De samsung 9500 zou er ook mee moeten kunnen werken.

Helaas kan ik nergens vinden welke software er dan in de samsung moet en welke instelling er in de samsung nodig is om het te laten lopen.

Is er iemand die al ervaring heeft met de linkey op een samsung 9500?

Geplaatst:
Origineel bericht van: gideon
De samsung 9500 zou er ook mee moeten kunnen werken.
Helaas kan ik nergens vinden welke software er dan in de samsung moet en welke instelling er in de samsung nodig is om het te laten lopen.
Is er iemand die al ervaring heeft met de linkey op een samsung 9500?

Zoek op sssp samsung 9500 bij google
Zo vind je veel informatie.
Ik heb momenteel geen samsung9500 dus kan helaas niet uitleggen hoe het werkt.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

Ik krijg de linkey nog niet aan de praat; kan iemand eens de instellingen doorgeven hoe dat precies met CCcam moet? Al dagen aan het "prutsen" maar gaat nog niet lukken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dutchnob
Ik krijg de linkey nog niet aan de praat; kan iemand eens de instellingen doorgeven hoe dat precies met CCcam moet? Al dagen aan het "prutsen" maar gaat nog niet lukken.

Inloggen in je Linkey lukt wel??

http://linkey (geen .nl of iets anders erachter)
Na inloggen zie je het install menu.

Ga naar CCcam instellingen.

geef bij adres even in waar je naar connect.(zonder de C:)
Dan je inlognaam eronder daarna je wachtwoord en als laatste je poort die je gebruikt.Daarna opslaan

Tip: gebruik een static ipadres(daar heb ik de beste resultaten mee,ook is het dan makkelijker om je linkey te benaderen)

Verder is mijn ervaring dat de Linkey gevoeliger is als het netwerk wordt gebruik voor b.v uploads van Torrents of een ander upload programma.Mijn Dreamboxen hebben daar geen last van.

Succes,
Info
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Dat kan Linkey je vast wel vertellen:-)

Wat een commerciele puinzooi is die hele satellietwereld ook he.

Komt zo'n walter op sat4all zijn rotzooi promoten terwijl de maker van cccam (die vroeger ook camx maakte) zijn zakken aan het vullen is met zijn nieuwe vinding die "toevallig" cccam compatible is terwijl cccam closed source is.

Eerst iedereen aan cccam helpen en dan een linkey maken die het "toevallig" doet met cccam. Doorzichtig hoor :D

Ron

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

werkt toevallig wel met een scopus 2963 ( profi ird )met newcs ( linux ) als server dus jatter of niet ik ben blij wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Eerst iedereen aan cccam helpen en dan een linkey maken die het "toevallig" doet met cccam. Doorzichtig hoor :D
Ron

Als iedereen al aan CCcam geholpen is heeft een linkey weinig zin! smile !

De linkey is volgens mij niet meer dan een klein linux servertje wat CCcam omzet naar het sssp, pog of multiroom protocol.
Het zou dus mogelijk moeten zijn met een aanvullende plugin/tool op een CCcam server bovenstaande protocollen te genereren!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen