kenis Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Nu heb ik via Dr-dish mijn oog laten vallen op een HDTV reciever, nu vroeg ik mij af of er een ci-module a la smartwi ofzo bestaat die via netwerk met cccam of andere cardservers van een Dreambox kan connecteren ? Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
WPW Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Cardlink kan dat. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast aart44 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Sinds een paar dagen is er de "linkey" op de markt. Daar zou je met elke ontvanger die sssp ondersteuning heeft het net mee op kunnen. Ding heeft standaart software voor gbox en cccam. Verder weet ik er nog weinig vanaf.
Gast aart44 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: Spotvogel SSSP? Help me eens op weg svp? simple serial sharing protocol??? Verder weet ik het ook niet precies.
Gast teo1966 Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Origineel bericht van: WPW Cardlink kan dat. ik dacht de cardlink alleen via newcamd werkte ????
Frissie Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Er komt een nieuwe diablo cam uit welke met wifi werkt. CCcam zal na introductie worden geimplementeerd. Leuk, nu is er met iedere CI ontvanger cardsharing mogelijk Dennis
LINKEY Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Origineel bericht van: Dennis Spoelstra Er komt een nieuwe diablo cam uit welke met wifi werkt. CCcam zal na introductie worden geimplementeerd. Leuk, nu is er met iedere CI ontvanger cardsharing mogelijk Dennis CCcam zal na introductie worden geimplementeerd? Waarom niet meteen bij introductie? Ben benieuwd als het gaat werken. Module zal waarschijnlijk duur zijn als ze linux platform erin willen zetten. Je kan nu al wel linkey met addon gebruiken in module. Dan kan je naar CCcam connecten. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen