Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gerenommeerde fabrikanten doen niet moeilijk als hun eigen manufacture date nog niet met 3 jaar overschreden is.

Kwestie van bellen en komt allemaal goed. Mochten ze toch zeuren over bonnen flans dan zelf wat inelkaar op de pc met een datum wanneer je het ongeveer gekocht hebt.

Dit werkt natuurlijk alleen als je garantie direct bij de fabrikant claimt. Wat gelukkig nu meer regel is dan uitzondering.

Philips, Samsung, LG, IIyamha heb ik goede ervaringen mee.

Geplaatst:

Het is een Medion van de ***geen-reclame*** en die doen echy niks zonder aankoopbon.

Verder vind ik het als antie-techneut wel een uitdaging om dat ding weer aan de praat te krijgen...tijd zal het leren. Eind volgende week is het of vuilnisbak of het geeft weer licht.

ps : sorry voor dat ik de censuur moest activeren !

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Ik denk dat een probleem is dat veel van deze monitoren eigenlijk dag en nacht aanstaan. De PC wordt uitgeschakeld, het video signaal valt weg dus het scherm dooft maar de voeding blijft gewoon doordraaien, wel met een lage belasting, maar zo staat een dergelijke voeding makkelijk jaar in jaar uit aan.

Binnen de krappe behuizing is het al gauw 40º C en met een zonnetje op zijn rug of de warme luchtstroom van de radiator er achterlangs loopt dat op tot 60º. En dan wordt de levensduur van die elco aardig bekort.

Mocht je echt problemen hebben met de verkrijgbaarheid van de elco's pm mij dan maar, misschien kan ik er hier makkelijker aan komen. En, mocht hij richting vuilnisbak gaan pm mij dan je adres even dan speel ik wel voor vuilnisbak als het niet te ver uit de buurt is. laugh

Succes Albert_H.

ps. ik zien net dat ik er als vuilnisman dan een vakantie aan moet kopelen denk ik. laugh

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Na eventjes solderen en een half uurtje het ding weer in elkaar gezet maar 4 schrofjes overgehouden.

En zie daar,er is weer licht....

Met hulp van jullie en 2 euro armer,heb ik weer een prima lcd scherm.

Mijn dank is groot !!

Groet,

Goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:
Origineel bericht van: goto
Medion 17 inch MD30919PO en ongeveer 2 jaar oud.

Medion. Is dat geen synoniem met "Bucht van den A***."
Ik had hem in ieder geval niet zelf geopereerd. Gewoon de doos in en een nieuw toestel gaan eisen.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Geplaatst:

Vier schroefjes maar, dat is een mooie score! cool

Gefeliciteerd, ik had 'm waarschijnlijk helemaal gesloopt met nog wat blaren op de koop toe blush

Geplaatst:

Gefeliciteerd, dat bespaard mij weer een rit als vuilnisman. laugh

Groetjes Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen