Ga naar inhoud

Lid zijn van meerdere forums en hier posten.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Toxic(Q),

Tot mijn grote verbazing zie ik hier een topic op slot gaan waarbij de poster verweten word de vraag ook op een ander forum gesteld te hebben en dat dat niet mag.

Ook ik post regelmatig op een ander forum stel er vragen en beantwoord ze ook net als hier, ook is het zo dat ik ook wel links plaats naar goeie sites die mooie info geven over onderwerpen waar hier ook niet direct /goed antwoord gegeven word.

Het verbaast me dat deze vorm van cencuur toegepast word als regel die ik niet in de huisregels die ik zeker onderschrijf terugvind.

Moi Brombeer. cry

P.s 2e posting gedaan omdat de eerste voor mij in ieder geval niet meer zichtbaar is.

Geplaatst:

ben ook benieuwt.

In zoverre,ik zag dat slotje ook,maar in de gouwegeit dacht ik dat het om een dubbele topic ging.

Geplaatst:

Ik ben hier en ik blijf hier, ik ben hier in augustus al 6 jaar lid en ik ga niet opnieuw beginnen op een ander forum want ik heb al heel veel gepost, Sat4all is the best!

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Dit is een board (message-board) met iets van 45 forums.

Met een ander forum wordt dus bedoeld dat hij exact dezelfde vraag in 2 forums (op dit board) stelde en dat heet "forumspamming".

Citaat:
5. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwep

Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun vragen of opmerkingen duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of dezelfde vraag meerdere keren in verschillende forums stellen.

Misschien moet je de volgende keer even een Pm sturen voordat je verkeerde uitspraken doet over je eigen leesfout.

Citaat:
8. Bezwaren - Krijg je per PM of e-mail een waarschuwing, reageer dan ook uitsluitend per e-mail of PM

Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier of PM te melden. Niet openlijk via het board!

Of je zou natuurlijk ook gewoon het FAQ eens kunnen lezen. Dat is er immers niet voor niets:-)

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: 3mps
ben ook benieuwt.
In zoverre,ik zag dat slotje ook,maar in de gouwegeit dacht ik dat het om een dubbele topic ging.

Heb ik het toch goed gedacht.
Geplaatst:

Excuses Toxix(Q) dacht hetzelfde als 3mps.

Moi Brombeer. shocked

Geplaatst:

Ha leuk wedstrijdje,op naar de gelijkmaker(kan nooit moeilijk zijn ) wink

BTW van harte gefeliciteerd unetwork .

Moi Brombeer. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen