schans14 Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Geplaatst: 5 februari 2008 ik denk ook dat je een beetje geluk moet hebben, bij alle aparatuur. over zuinigheid gesproken, ik las ergens dat er HRE ketels aankomen, die nog zuiniger zijn. Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
xilorp Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Mooi dat allemaal te horen en het zal allemaal wel.....ik blijf erbij dat die agpootjes lawaaiketels zijn.... Tenminste dat is mijn ervaring en velen delen dat met mij...in ieder geval alle installateurs die ik ken. Mijn merk is trouwens ook geen remeha....maar ik dacht aan een betaalbare oplossing voor onze vriend schans14. Verder zie ik dat hij liever die ketel laat maken voor die 300 euries. Dus einde discussie naar wij dachten....... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
xidex Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 wij hebben een paar jaar geleden ook een nieuwe ketel genomen en zo'n hr ketel verdiend zichzelf terug. Ik kreeg na het eerste jaar een geld terug die andere was 16 jaar en nog niet kapot. Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .
DeBeek Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Origineel bericht van: xilorp Mooi dat allemaal te horen en het zal allemaal wel.....ik blijf erbij dat die agpootjes lawaaiketels zijn.... Tenminste dat is mijn ervaring en velen delen dat met mij...in ieder geval alle installateurs die ik ken. Een Agpo een lawaai ketel ??? werd gek van dat ding.. Heb hier een econpact 225 hangen ( via een renovatie van de huurwoning).. Tja dan heb geen keuze, maar tig keer in de nacht ging dat kreng aan om tapwater op te warmen, waarom lig op mijn nest. op zich niet erg, maar wel als hij 2 meter van je slaapkamer hangt. Nu met een andere modulerende kamerthermostaat kan ik dit om een bepaalde tijd uitzetten en smorgens weer aanzetten, eindelijk rust.. Verder hetgene waarvoor hij er hangt doet ie goed..
schans14 Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Geplaatst: 5 februari 2008 ik vind dat jij jezelf steeds herhaalt. zou het leuk vinden om ook nog andere geluiden te horen dan wat jij steeds herhaalt. Dus Iemand anders.... niet jouw mening voor de 10e keer...want dat vind ik lawaai. Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
leo1949 Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Je moet xilorp niet op z'n staart trappen want ik had hem een hint gegeven om te kijken voor een print voor jou. En hij zou op zijn werk in het ketelkerkhof kijken voor je Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
schans14 Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Geplaatst: 5 februari 2008 Sorry dat had ik even niet mee gekregen leo. Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
MagicOnline Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Ik heb ook een Agpo ellendepact. Deze was net niew toen ik het huis kocht van de volkshuisvesting. Toen ik het huis kocht heb ik gelukkig direct "goed geregeld" afgesloten (all in onderhouds contract) De afgelopen 2 jaar hebben ze naast het onderhoud 4 keer moeten komen om hem te repareren. Print, warmtewisselaar, gloeistaaf?, en nog iets. Daarnaast is de importeur zelf nog een keer langs geweest wegens een fabrieks fout in de pakkingen. Motto van de monteurs die hier waren Agpo kost beina niets maar dan krijg je ook niets. Ze hebben me zelfs al een Nefit en een remeha ketel aangeboden voor een gereduseerde prijs. Mijn ervaring en die van vele andere in mijn buurt met deze ketel is erg slecht. Het is dat ik volgend jaar hws ga verhuizen anders had ik hem zeker vervangen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Fiene56 Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Gezien de meningen op het board moet ik volgend jaar een nieuwe ketel hebben. Ik laat elk jaar door een erkend bedrijf een jaarlijks onderhoud doen en heb nog nooit ergens last van gehad. Ik hoop dus dat jullie het allemaal mis hebben en dat mijn ketel nog jaaaaaaaaaaren meegaat. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Psychosammie Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Ik had een AWB uit 1987. Ik laat altijd jaarlijks een beetje onderhoud doen. Da's wel zo handig voor als er een keer iets is. Staan ze dezelfde dag voor je deur. Na 12 jaar begint zo'n monteur dan te zeuren dat hij aan vervanging toe is. In 2004 heb ik hem uiteindelijk laten vervangen door exact zo'n zelfde type (17 jaar oud dus). Lekker makkelijk, de ketel past op hetzelfde frame en alle aansluitingen zijn gelijk dus binnen 1,5 uur klaar. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
gigantaandemuur Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Citaat: ik heb een 9 jaar oude agpo econpactc27 verwarmings ketel. Nu is de printplaat defect, de monteur zegt dat hij voor 300 euro weer te maken is. Ik zou gewoon die printplaat erin laten zetten en de gok nemen ,aangenomen dat er verder niets zichtbaar op kapotgaan staat mogelijk draait hij nog 6 jaar. Agpo is geen topper maar er zijn er zat die gewoon hebben gedraaid 15 jaar. Als vb geef ik even mijn vaillant historie [een zelfde kwaliteit ketel]in 1980 een geplaatst vervangen in 1997 weer een vaillant ditmaal een vr deze draait nu nog prima zonder noemenswaardig onderhoud. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Gast bertje_beton43 Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Als vb geef ik even mijn vaillant historie [een zelfde kwaliteit ketel]in 1980 een geplaatst vervangen in 1997 weer een vaillant ditmaal een vr deze draait nu nog prima zonder noemenswaardig onderhoud. die hadden wij ook toen we het huis kochten. (242) het was een prima ketel. maar in dit huis woonde een stel met 15 katten en 10 honden.... we hebben het geweten ..... we hebben de ketel vervangen vorig jaar omdat ie kats verrot was ( 5 jaar oud ) de leidingen ed waren aangetast door de kattezeik ed omdat er nooit gelucht was in het huis. we hebben het halve huis moeten "strippen "en dan bedoel ik ook ALLES maar als ik dit vertel dan is het board te klein we hebben het nu overleefd ( gelukkig wel ) maar het was zwaar. we hebben het hele huis bijna gestript tot de basic. we hebben nu een intergas prestige hr met boiler. bevalt goed
xilorp Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: schans14 niet jouw mening voor de 10e keer...want dat vind ik lawaai. Man man....... Geef ik mijn mening over die geweldige ketel van je.....omdat je er om vraagt, en dan is het weer niet goed....hahahahaha En het is trouwens niet mijn mening alleen.....lees eens goed....misschien heb je daar problemen mee....aangezien je ook al niet had gelezen dat ik eens zou kijken naar een printplaat....die ik natuurlijk nu nooit meer kan vinden. Succes...!!!!!!! Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
gigantaandemuur Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: bertje_beton43 Als vb geef ik even mijn vaillant historie [een zelfde kwaliteit ketel]in 1980 een geplaatst vervangen in 1997 weer een vaillant ditmaal een vr deze draait nu nog prima zonder noemenswaardig onderhoud. die hadden wij ook toen we het huis kochten. (242) het was een prima ketel. maar in dit huis woonde een stel met 15 katten en 10 honden.... we hebben het geweten ..... we hebben de ketel vervangen vorig jaar omdat ie kats verrot was ( 5 jaar oud ) de leidingen ed waren aangetast door de kattezeik ed omdat er nooit gelucht was in het huis. we hebben het halve huis moeten "strippen "en dan bedoel ik ook ALLES maar als ik dit vertel dan is het board te klein we hebben het nu overleefd ( gelukkig wel ) maar het was zwaar. we hebben het hele huis bijna gestript tot de basic. we hebben nu een intergas prestige hr met boiler. bevalt goed Ja maar van dit soort acties kan je de ketel toch niet de schuld geven en daar gaat t hier over. . "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Mijn AGPO bevalt goed. Hij maakt helemaal geen lawaai en is nog steeds niet stuk. Ik heb een jaartje bij Feenstra gewerkt en daar was AGPO juist geliefd omdat ze stukken beter van kwaliteit zijn dan de Vaillant ketels. Alleen moesten we destijds de originele printplaten vervangen voor nieuwe die wel heel bleven. Overigens kwamen we daar ook diverse topmerken tegen die stuk gingen. 300 euro voor die printplaat is veel te duur, een paar 100 euro erbij en je hebt een nieuwe AGPO.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen