Gast t-sec Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 In 2007 heb ik mijn Agpo-Ferolli ketel na 20 jaar vlekkeloze dienst laten vervangen. Hij was soms ietsje lawaaierig en hij had de laatste tijd soms moeite met warm water geven. Verder altijd perfect gedraaid. Door de jaren heen gaven de verschillende onderhoudsmonteurs van verschillende bedrijven allen aan dat dit geen slechte ketel was, maar dat een ieder met welke ketel dan ook, na 15 jaar gebruik toch rekening moet houden met duurdere reparaties. En ketel merken, ach, ze hadden allemaal stiekem voorkeur voor het merk waar ze het meeste mee werkte. Die kenden ze goed en daar hadden ze onderdelen van op voorraad. "Maar slechte ketels? Nee die worden tegenwoordig niet meer gemaakt." Zelf heb ik nu een nieuwe Nefit ketel. Maakt net zo weinig geluid als mijn oude Agpo-Ferolli en stookt mijn CV en kraanwater lekker snel warm. Niks mis mee.
gigantaandemuur Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Citaat: 300 euro voor die printplaat is veel te duur, een paar 100 euro erbij en je hebt een nieuwe AGPO. Je moet wel ff van de nieuwe agpo ook arbeid rekenen en dan heb je een heel ander kostenplaatje. Incl monteren ,controleren,garantie lijkt me 300 niet echt te duur. . "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
schans14 Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Geplaatst: 6 februari 2008 Daarom ga ik ook voor de reparatie, kost totaal inc werkuren wel 300 euro, maar als hij dan nog 4 jaar werkt ben ik tevreden. o ja en die printplaat uit de vuilnisbak heb ik niet nodig want waarschijnlijk, leo, wed ik dit jaar ook weer op beste club van nederland.....(geintje hoor) wel interesant om zo ieders mening te lezen, en natuurlijk is het altijd zo dat als je een maat hebt die verwarmingsmonteur is die je wel even helpt...altijd goedkoper is. Agpo zal ook wel niet de beste kwaliteit zijn, ik hoop over 4 jaar iets anders te kopen en dan evt. een HRE KETEL ism zonnecellen, omdat het ook je huis weer meer waard maakt. volgens mij is AGPO GEEN ROMMEL. maar ik ben geen deskundige. Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
gamgra Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Voordat je 300 euro uitgeeft zou ik eerst even bij marktplaats kijken, daar staat precies wat jij zoekt voor 60 euro. gamgra
Gast SATMAN Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Hallo Econpact gebruiker, Als ik jouw was zou ik maar het geld besteden aan een nieuwe ketel want de econpact blinkt niet uit in kwaliteit Zo is er door de fabrikant al een speciaal reparatiepakket vervaardigd voor deze ketel specifiek voor deze uitvoering Nog geen lekkage gehad of een kapotte brander of een kromgetrokken warmtewisselaar want dan mag je van geluk spreken... Sterkte met je besluit! Groetjes, Satman
gigantaandemuur Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Citaat: Zo is er door de fabrikant al een speciaal reparatiepakket vervaardigd voor deze ketel specifiek voor deze uitvoering Wat feitelijk wil zeggen dat dit nog niet zo n slechte fabriek is dan heb je voor weinig weer een goed werkende ketel . "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen