bierboer Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 kan ik bij boomerang nederlandse ondertitels krijgen en of engelse taal want dat heb ik nu nog niet
Gast ThaTiCK Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Ja hoor, via de 'subtitle' knop op de afstandsbediening van je receiver zijn ondertitels oproepbaar.
digitaal kijker Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 en als je een dreambox hebt kan je het onder de audio knop vinden en de subtitles zetten op dutch. Origineel bericht van: bierboer kan ik bij boomerang nederlandse ondertitels krijgen en of engelse taal want dat heb ik nu nog niet Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
HD_freak Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb sinds een aantal dagen géén ondertitels meer op Boomerang, ondanks het feit dat ze in het setup menu wél geactiveerd staan.. [Pace Puma ;-( ] (tot het probleem zich voor deed, had ik dus gewoon ondertitels, er is géén software geupdate, alleen de kanalen zijn opnieuw geladen). Is dit een bekend probleem? Iemand anders er ook last van? Ik heb overigens gewoon een "ouderwetse" breed beeld-buis staan, dus géén gezeur met HDMI e.d. Alvast bedankt voor de reacties. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Alfons Verbiest Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Net even voor je gecheckt. Ik heb inderdaad geen 'normale' ondertiteling (dus de letters in een zwarte balk), maar wel de echte ondertiteling (DVB dus). En dat is het belangrijkste. Tenminste, ervan uitgaand dat iedereen dat met zijn ontvanger toonbaar kan maken. Groet, Alfons
HD_freak Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Net even voor je gecheckt. Ik heb inderdaad geen 'normale' ondertiteling (dus de letters in een zwarte balk), maar wel de echte ondertiteling (DVB dus). En dat is het belangrijkste. Tenminste, ervan uitgaand dat iedereen dat met zijn ontvanger toonbaar kan maken. Groet, Alfons mmmmm.... lijkt er dus op dat de "gewone" ondertiteling in de zwarte balk is vervangen voor de DVB ondertiteling, alleen benieuwd hoe ik die op m'n Puma geactiveerd krijg...... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Alfons Verbiest Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: HD_freak Origineel bericht van: Alfons Verbiest Net even voor je gecheckt. Ik heb inderdaad geen 'normale' ondertiteling (dus de letters in een zwarte balk), maar wel de echte ondertiteling (DVB dus). En dat is het belangrijkste. Tenminste, ervan uitgaand dat iedereen dat met zijn ontvanger toonbaar kan maken. Groet, Alfons mmmmm.... lijkt er dus op dat de "gewone" ondertiteling in de zwarte balk is vervangen voor de DVB ondertiteling, alleen benieuwd hoe ik die op m'n Puma geactiveerd krijg...... Nee, niet vervangen. Ik had ze altijd beiden, maar schijnbaar is die ene dus nu uitgeschakeld. Alfons
HD_freak Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Oke, ik had alleen de zwarte balken met tekst... zal wel aan die K**te Puma liggen.... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
HD_freak Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Sinds afgelopen zaterdag heb ik weer ondertiteling (witte tekst in zwarte balken). Blijkbaar was 't toch iets aan de zenderzijde... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Alfons Verbiest Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Origineel bericht van: HD_freak Sinds afgelopen zaterdag heb ik weer ondertiteling (witte tekst in zwarte balken). Blijkbaar was 't toch iets aan de zenderzijde... Zou kunnen, maar bij mij is het niet weg geweest. Alfons
HD_freak Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Origineel bericht van: HD_freak Sinds afgelopen zaterdag heb ik weer ondertiteling (witte tekst in zwarte balken). Blijkbaar was 't toch iets aan de zenderzijde... Zou kunnen, maar bij mij is het niet weg geweest. Alfons De DVB subs bedoel je nu? Origineel bericht van: Alfons Verbiest Net even voor je gecheckt. Ik heb inderdaad geen 'normale' ondertiteling (dus de letters in een zwarte balk), maar wel de echte ondertiteling (DVB dus). En dat is het belangrijkste. Tenminste, ervan uitgaand dat iedereen dat met zijn ontvanger toonbaar kan maken. Groet, Alfons Anyway, het werkt weer da's 't belangrijkste. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen