JosFop4Sat Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: Murdock Dit is inderdaad de nieuwe generatie (nieuwe hardware en nieuwe software). Deze werkt een stuk beter, vooral in de Inverto/Lemon PVR. Daarnaast kan de oude ook prima HDTV weergeven hoor! Dat klopt zeker, ik heb dit nogmaals elders gelezen : Origineel bericht van: SmarDTV From: Support SmarDTV Your CAM is already up to date and no newer version is available. This H264 issue is known on this product and a new product for Canal Digitaal is available that support H264 streams. Product reference is 910050. Best regards, xxx. SmarDTV Support. De vorige kan dus blijkbaar niet meer geüpdatet worden. En als je het niet goed leest, dan lijkt het alsof de vorige CD/TVV Mediaguard CAM HDTV niet ondersteunt, maar dat blijkt dus wel zo te zijn. --Excuusmoi-- You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
vladimirke Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 € 129 inclusief de smartcard. Morgen maar eens naar het exotische Nederland en bij m'n vaste leverancier navraag doen naar een los exemplaar.
Murdock Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Ook de eerste generatie Canal Digitaal modules kun je OTA updaten. Het is niet dezelfde software als jij nu in je CAM hebt zitten, maar werkt wel met HDTV. Maargoed, we gaan een beetje offtopic nu. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
JosFop4Sat Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Om weer on-topic te gaan, het off-line decoderen werkt nu bij mij wel goed met de nieuwste CD CAM. De Aston CAM is teruggevallen naar 1.03. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Jan007 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Is er nu echt geen mogelijkheid om de Aston cam te updaten via een laptop met PCMCIA slot ? Heb als test mijn Aston cam in mijn laptop (Windows XP)gestoken en de cam wordt dadelijk herkend maar het ontbreekt aan een driver die blijkbaar nergens te vinden is.
JosFop4Sat Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 En dat willen ze bij Aston France graag zo houden denk ik. Misschien kan de importeur nog wat druk uitoefenen, maar ik vrees dat de Fransen hardleers zijn. Overigens, die vind je van de Mediaguard ook niet, al staat er wel het e.e.a. uitgelegd op de site van SmarDTV. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Marij Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Daarbij telkens naar fabrieksinstellingen gegaan, HD geformateerd en netjes geboot (uit en na 30 sec. weer aan). Ik zit juist met het probleem dat ik niet kan vinden hoe ik de HD moet formateren. Al zoekende kwam ik dit bericht tegen. Zo te zien kun jij me dat vertellen :-) Vriendelijke groet Marij
Gene 1225 Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Origineel bericht van: Invertist[/quote De nieuwe versie van de Aston Dual is een goede CAM (die ook niet meer terug valt; bovendien staat de firmware daarvan wel OTA). Hoi Invertist , aangezien mijn aston dual weer naar de maagdelijke toestand verhuisd is , mijn vraag : sta je nogsteeds achter deze bewering en heeft dat nieuwe type een naam , of hoe ken ik weten ( herkennen ) dat het wel degelijk een nieuw type is ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gast Invertist Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ja: (gelukkig) is mijn bewering nog niet gelogenstraft..... Volgens mij is die alleen aan de firmware te herkennen: 2.19, waar de oude niet verder gaat dan 2.18. En natuurlijk aan de uitspraak van een goede verdeler..... De naam is bij mijn weten gewoon ASTON dual gebleven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen