Gast wageral Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Zelf heb ik een Maxplus waar ik inmiddels aardig mee uit de voeten kan. Nu probeer ik in bovengenoemde receiver van een kennis eveneens de Prem kanalen te ontvangen. Met de laatste software lukt dat prima, alles gaat open, alleen de Prem-"Direkt"-kanalen (zo'n 10 stuks) blijven zwart. Bij de Maxplus gaan die allemaal tegelijkertijd met de andere Prem-kanalen gewoon open...... Zie ik iets over het hoofd? Hoe doen jullie dat? Ger
Melle Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Heb je een abbo en een geschikte cam? Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast wageral Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Uiteraard, zoals gezegd werkt het op m'n Maxplus perfect. Op die 5000ci ook, behalve de Direkt kanalen.........
Gast brinky Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 hoi druk eens op de audio toets? bij de meeste topfields kun je dan het multi feed kanaal selecteeren grt brinky
Gast vwbeetle Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Klopt, als je de audio knop indrukt kan je de diverse streams selecteren. Als je twee keer op de audio knop drukt kan je het geluidsspoort kiezen (duits, engelt, dd duits).
Gast wageral Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Klopt inderdaad, dat werkt zo ook op m'n Maxplus (alleen via een ander knopje, maar dat terzijde). Ik kom ook op het desbetreffende kanaal, maar dat blijft gecodeerd (terwijl alle andere kanalen gewoon open gaan).
DeBeek Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Heb je dan wel een film besteld op 1 van de direkt kanalen ?? Anders krijg je met een geldig abo geen beeld op de direkt kanalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen