Ga naar inhoud


( Lastige Buren )


Gast bertje_beton43

Aanbevolen berichten

Ja, ik ken dat.

 

Ik heb 10 jaar lang een soort Tokkies naast me gehad.

 

Begon met honden die dag en nacht blaften, daarna 10 jaar lang boren (de muren zullen wel een soort gatenkaas zijn).

 

Op donderdagavond Big Brother keihard aan.

 

Overdag zoonlief met boemboem-muziek.

 

Aangebeld, uitgelachen en uitgescholden: ik kon zelfs klappen krijgen.

 

Diverse malen politie gebeld: kwam niet!.

 

Een keer kwam de honden-politie: buren nog kwader.

 

Naar de wijkagent gegaan: doorverwezen naar burenbemiddeling.

 

Burenbemiddeling: brief schrijven aan buren(ja, dag alsof dat helpt).

 

Uiteindelijk heeft dat probleem zichzelf opgelost doordat de buren gingen scheiden

en hun huis moesten verkopen.

 

Je raakt compleet overspannen van dat soort mensen die zich niks aantrekken van andere mensen.

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Beste Wammeswaggel,

 

Hoe kan dat nou allemaal? De politie is toch je

beste vriend? Ze lijken mij te lui om uit

hun ogen te kijken en van al dat wachten bij

een radarinstallatie val je ook al in slaap!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200
Origineel bericht van: bertje_beton43
een bakkie leut heeft geen zin want dan wordt de deur voor je neus dichtgegooid en we hebben die man nooit wat aangedaan. de vorige bewoners waar wij het van kochten heeft hij het leven ook al zuur gemaakt ( zie rectie op merde )


hmmm dit heb ook eens gehad maar heel even was binnen een week voorbij de maffe beuuren gingen ook zeike over alles en nog wat precies jaloers op een avond ben ik naar buiten gegaan op 6 huizen aangebeld en gezegt nu naar buiten allemaal dan sla ik jullie een voor een je mag ook allemaal tegelijk kijk maar afin niemand kwam en daar stond ik te wachten ,nooit geen last meer gehad van die zeikers, en nu is hallo goedemorgen
goede raad als die na de kroeg rijd gewoon wachten dat die er weer uit gaat dan rij je met 80 km ze zijkant in hij is toch fout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

als je echt gek wordt ruilen we eens een lang weekend van huis ik garandeer je dat die mak is ,ik bel aan en trap hem door ze eigen huis heen PM maar als het zo ver is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bertje_beton43

Ik denk dat je voor deze buurman naast ons een dikke eeltlaag op je ziel moet hebben en heel veel incasseringsvermogen. wij hadden het aan het begin ook niet maar na 3 jaar weten we er aardig mee om te gaan. het gebeurt ook bij vlagen. een hele tijd is het rustig en de buurman heeft in zijn prive omgeving (zover hij nog weet wat dat is ) weer wat tegenslag oid en het ge etter bgint weer. this nooit weg maar vooral in de zomer viert het hoogtij sick en zoveel buren in de straat hebben we niet ( buitengebied ) de andere buren in het blokje van 4 waar we wonen heeft ie ook al tegen ons opgezet. maar dat camera systeem wat ik heb draaien hier heeft mij al diverse keren uit de brand geholpen als er weer eens een discussie was op mijn terrein staat alles op HARDDISK en met een digitaal watermerk EN MET AUDIO dus als ik het nog een keer zo zat wordt dan gebruik ik dat als bewijs in een rechtszaak. daarom heb ik eind vorig jaar nog maar een hdtje erbij gehaald van 250 GB cool ik heb op ons terrein ook bordjes staan dat alles vanwege onze veiligheid geregistreerd word. ( moet , anders is het niet rechtsgeldig )

we hebben al aardig wat eelt opgebouwd en onze relatie lijd er gelukkig niet onder. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje off topic maar toch ook niet. Ik geef U dit:

 

Remy doet niets zelf.

en dit:

Remy klaagt

en

Remy krijgt.

 

Kortom, ben je een gewone hardwerkende belastingbetaler dan doet niemand wat voor je en wordt je aan alle kanten gen***d, maar als 'kansjongere' klaag je gewoon dat je huis vies is en een puinhoop en alles wordt geregeld voor je. Nederland is inderdaad knettergek geworden.

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfi
Nederland is inderdaad knettergek geworden.Alfi


Hoe kom je daar bij.
Dit is terecht.
Hoe haald het leger des heils het in hun hoofd, om zo`n zielige jongen die alleen maar tegenslagen heeft gehad in zijn leven in dat "slooppand" te laten leven.
Dit soort jongeren hebben recht op een mooie ingerichte woning,een uitkering,en minimaal één keer per jaar een kleine twee weken vakantie in zeg maar spanje.
Ongelooflijk,het was er nog gevaarlijk ook,met al die troep die er al vanaf zijn aankomst door het huis heen op de grond lag.
Hij zou maar eens struikelen over die troep....en dan LEVENSGEVAARLIJK!!! dit soort toestanden.
Ben blij voor `m dat "zijn" woning (gratis) wordt opgeknapt en dat hij, als vergoeding voor geleden geestelijke schade het huisje knus krijgt ingericht met een goed PCtje een plasma tvtje(50" of meer full hd "geen samsung want dat brand in")kabel aansluiting (volledig zender aanbod) met internet (liefst 20MB lijntje)een paar meubeltjes (als het effe kan van Jan des Boevrie ,een compleet ingerichte keuken,een waterbedje.
EN natuurlijk een mooi autotje (liefst BMW of een BENZ)
Zo kan een kansjongere er tenminste weer bovenop komen.
mad

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
als je echt gek wordt ruilen we eens een lang weekend van huis ik garandeer je dat die mak is ,ik bel aan en trap hem door ze eigen huis heen PM maar als het zo ver is


Heeeeej Satpiet.....

Ik ga met je mee.......weet ik zeker dt ze tam worden......hahahahahahaha.
Gaat een leuk weekend worden....!!!!..LOL

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: satpiet 200
hmmm dit heb ook eens gehad maar heel even was binnen een week voorbij de maffe beuuren gingen ook zeike over alles en nog wat precies jaloers op een avond ben ik naar buiten gegaan op 6 huizen aangebeld en gezegt nu naar buiten allemaal dan sla ik jullie een voor een je mag ook allemaal tegelijk kijk maar afin niemand kwam en daar stond ik te wachten ,nooit geen last meer gehad van die zeikers, en nu is hallo goedemorgen
goede raad als die na de kroeg rijd gewoon wachten dat die er weer uit gaat dan rij je met 80 km ze zijkant in hij is toch fout

en

Origineel bericht van: satpiet 200
als je echt gek wordt ruilen we eens een lang weekend van huis ik garandeer je dat die mak is ,ik bel aan en trap hem door ze eigen huis heen PM maar als het zo ver is


Weet je zeker dat jij geen buur bent van bertje_beton43?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: looney2

Hoe kom je daar bij.
Dit is terecht.

Zekers, probleem van de maatschappij is dat ze de mislukte asociale medeburgers dezelfde rechten en kansen dienen te geven als de sociale en zelfredzame burgers.
Vraag je een verstandig mens hun mening over situatie zijn ze het altijd met je eens maar als dat gekke recht erbij komt kijken dan is de aso immer in het voordeel.
Als je geluk hebt knijpt de sterke arm een oogje dicht als ze beklag doen over jouw wanhopige tegenacties. Dat gebeurt nogal eens in dorpen maar grotere steden kun je het vergeten frown

sterkte!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

@xilorp ... als die pm geef dan gaan we echt ik heb er schijt aan ook als is die regilio tier trap ik hem nog ,ik ben nog nooit wegelopen en dan ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...