Ga naar inhoud


( Lastige Buren )


Gast bertje_beton43

Aanbevolen berichten

@satpiet

 

Ben jij van oorsprong Nederlander??...ik vraag dit, omdat ik je taalfouten redelijk storend vind.

Daarnaast stoor ik mij ook aan je agressieve uitlatingen ook al snap ik e.e.a. wel.

Bij veel postings van jouw kant komt agressie en negatief taalgebruik voor....kan dit niet iets minder?? blush

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Digipaps
@satpiet

Ben jij van oorsprong Nederlander??...ik vraag dit, omdat ik je taalfouten redelijk storend vind.
Daarnaast stoor ik mij ook aan je agressieve uitlatingen ook al snap ik e.e.a. wel.
Bij veel postings van jouw kant komt agressie en negatief taalgebruik voor....kan dit niet iets minder?? blush


misschien dat ze hem in Spanje nog wat kunnen bijbrengen wat dat betreft... wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Het is niet zo netjes om iemand op zijn geestelijk vermogen de grond in te trappen.

Als je je aan een bepaald persoon ergert dan kan je er voor kiezen om die persoon in je kill filter te zetten.

Daarmee kwets je niemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger (ja daar gaan we weer) hadde we veel lol met 'trektiel' en 12v/1amp accu en bobienes, zeker als er in het oude noorden een fijenoord dispuut moest worden regtgetrokke cool lastige bure hadde we toen ook niet laugh

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200
Origineel bericht van: Digipaps
@satpiet

Ben jij van oorsprong Nederlander??...ik vraag dit, omdat ik je taalfouten redelijk storend vind.
Daarnaast stoor ik mij ook aan je agressieve uitlatingen ook al snap ik e.e.a. wel.
Bij veel postings van jouw kant komt agressie en negatief taalgebruik voor....kan dit niet iets minder?? blush


Italië . en jij uit bangrijk zeker. ,,agressie en negatief ???

je ben dus zo een die niets durft!! ook al pakken ze alles van je af dan kijk er na en zeg je niets net als de grootte meerderheid.
maar dan wel lekker profieteren van het Spaanse ziektekoste stelsel, want dat is toch wel iets beter he ( het gaat toch om jou } dus waarom klagen en negatief doen als jou maar niet overkomt toch ja toch he ,ow ja van j.van de sloot mag je natuurlijk niets van zeggen ik zal vragen of die naast je komt wonen in spanje daar wil die graag heen
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nou nou zo kan ie wel weer. zoeen als jou moest ik naast me hebben Piet smile

maargoed.

@ts, hebbie een rechtsbijstandsverzekering ? ga eens bluffen en laat er een advocaat op los. kan soms helpen (tenzij het om mij zou gaan smile ).

vertel me niks over lastige buren, ik woon er al "voor" sinds ik in dit pand woon. Gelukkig zijn ze nu voor 2 maanden opgerot met de sleurhut maar die ellende zal ongetwijfeld in het voorjaar weer beginnen. Ik heb me tot nu toe altijd kunnen inhouden, ook op aanraden van mijn vrouw en advocaat maar ooit bereikt ie een grens.

ik hoop voor mezelf dat hij die niet bereikt want ik weet zeker dat ik daar niets mee oplos.

Volgens mijn advocaat en 2 onafhankelijke makelaars (en zelfs via een bevriende notaris) heb ik niets te vrezen doch heb ik kadastraal gezien zijn grond in gebruik. Verjaring geldt niet, daar staart men zich blind op (ik in het begin ook).

 

anyway, het gaat hier niet over mij ....

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
Origineel bericht van: Digipaps
@satpiet

Ben jij van oorsprong Nederlander??...ik vraag dit, omdat ik je taalfouten redelijk storend vind.
Daarnaast stoor ik mij ook aan je agressieve uitlatingen ook al snap ik e.e.a. wel.
Bij veel postings van jouw kant komt agressie en negatief taalgebruik voor....kan dit niet iets minder?? blush


Italië . en jij uit bangrijk zeker. ,,agressie en negatief ???

je ben dus zo een die niets durft!! ook al pakken ze alles van je af dan kijk er na en zeg je niets net als de grootte meerderheid.
maar dan wel lekker profieteren van het Spaanse ziektekoste stelsel, want dat is toch wel iets beter he ( het gaat toch om jou } dus waarom klagen en negatief doen als jou maar niet overkomt toch ja toch he ,ow ja van j.van de sloot mag je natuurlijk niets van zeggen ik zal vragen of die naast je komt wonen in spanje daar wil die graag heen


Dat bedoel ik dus....gelijk weer op de achterste benen..
Ik bedoelde mijn opmerking niet als beledigend, het was slechts een verzoek om je wat subtieler uit te drukken.

En ja het zorgstelsel in Spanje is uitstekend te noemen.
En nee ik ben zeker niet iemand die alles maar pikt.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

maak niet uit je ben al een tijdje aan het kwalen zal je leeftijd wel zijn!!!!!!!!! omdat je ergert aan een D of een T speling dus je heb waarschijnlijk niets anders te doen, dan te zoeken naar iets {{{ en dat zonder spellingsfout}}}}

 

 

Even dimmen aub, anders krijg je het aan de stok met een fries en dat zijn de ergsten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weggehaald door mijn zelf om geen ban te krijgen uitgelokt door mensen die om harde reacties vragen door hun geschreeuw.

 

Wie de schoen past....

 

Sorry Melle, dat moest ik even kwijt...

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...