Ga naar inhoud


( Lastige Buren )


Gast bertje_beton43

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast bertje_beton43

vanavond de 23 ste liep het total uit de hand. mijn vriendin heeft de buurman en paar flinke tikken verkocht en ik zat er niet ver vanaf. het geetter begint weer. heb de motorzaag in de aanslag staan er ga er ook zeker mee aan de slag als het nu niet ophoudt. heb er politie bij gehad vanavond mar "die konden niks doen " grrrrrr ziek wordt je ervan. ben op oorlogspad. das wel vreemd voor mij maar heb geen andere keus .......\ madmad

 

 

Origineel bericht van: bertje_beton43
Wat moet je met een buurman als deze ?

 

al een tijdje bewonen wij een leuk huis in het buitengebied in de noordoostpolder. we hebben het prima naar de zin hier maar er zijn wel een paar dingen wat niet vlekkeloos verloopt. te eerste loopt de buurman te beweren dat de oprit van hem is en begonnen ernergie bedijven te claimen over cv ketels ed wat een huurketel ed zou zijn. dat is wel allemaal rechtgetrokken nu maar we blijven ons maar verdedigen tegen verschilende zaken.

is het weer een tijdje rustig en dan begint er wel weer een andere te zeuren over het een en ander ......................

 

JE WORD ER AF EN ZO MOE VAN .........

 

 

wat zijn jullie bevindingen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bertje_beton43
vanavond de 23 ste liep het total uit de hand. mijn vriendin heeft de buurman en paar flinke tikken verkocht en ik zat er niet ver vanaf.


Haha, waar blijven de beelden ? laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

je gooit nu wel je eigen glazen in he, daarvan ben je je bewust ?

ik snap je frustratie hoor, begrijp me niet verkeerd, ik heb ook zo'n buurman hiero wiens bloed ik wel kan drinken.

zo nu en dan zie ik hem lopen en dan kom ik eraan rijden, het liefst "prik" ik hem dan even aan m'n gril maargoed, dat kan niet, dan loop je het geheid op.

 

laat je niet gek maken kerel, da's het enige wat ik je kan aanbevelen, ik doe het al jaren en tot nu toe werkt het. ik kijk vaak de andere kant effe op, tel tot 10, draai een heavy nellie en loop weg ... werkt altijd smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Woon je toevallig in Arnhem shocked

 

Citaat:

De politie heeft zondagavond drie Arnhemmers aangehouden na een uit de hand gelopen burenruzie. Daarbij werd een 54-jarige vrouw naar eigen zeggen aan haar haren over straat gesleurd.

 

De aanleiding voor de ruzie in de Arnhemse wijk Geitenkamp was waarschijnlijk geluidsoverlast die was veroorzaakt door de 27-jarige zoon van de vrouw. Deze man werd aangehouden toen gealarmeerde agenten zagen hoe hij een stoeptegel door de ruit van zijn overburen gooide.

 

De 46-jarige bewoner van dit huis zou eerder van de woning van de 54-jarige vrouw en haar zoon een ruit hebben vernield, en werd ook ingerekend. Zijn 19-jarige zoon werd aangehouden vanwege het uitschelden van agenten en omdat hij niet weg wilde gaan.

 

Bron:www.depers.nl

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahahahahaha,

 

Wel tof van je vriendin...toch?????

En Merde wat betreft dat op de gril prikken je voet kan van het gaspedaal afschieten toch.... :D :D

Al met al wel een mooi buurtje daar....hahahahaha

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ome Peter

Idd zou het ook eens anders aan gaan pakken.

 

Ik heb eenzelfde verhaal meegemaaakt politie stond elke dag wel voor de deur. Was het niet voor geluids overlast.honden overlast etc etc.

 

Tot bij mij de maat vol was.

 

Heb in de family een aangetrouwde die woonwagenbewoner is.Die me al verschillende keren aanbood het op te lossen voor me.

Maar dat niet echt zag zitten.

 

Heb hem die bewuste dag gebelt van kom het aub oplossen voor me

 

Nou die stonden binnen 10 minuten bij mijn buurman op de stoep met een hele ploeg.

 

Het is er ff flink te x gegaan waar ik niet verder mocht komen als het toekijken via het raam

 

Zelfs ME is erbij geweest.

 

Het was meteen klaar nooit geen last meer gehad van die mensen.

Ben eenjaartje later verhuisd maar voor mij geen buren meer

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
laat je niet gek maken kerel, da's het enige wat ik je kan aanbevelen, ik doe het al jaren en tot nu toe werkt het. ik kijk vaak de andere kant effe op, tel tot 10, draai een heavy nellie en loop weg ... werkt altijd \:\)

 

Doe ik ook, ik zwijg de hele buur familie hartstikke dood, ik kijk de andere kant op, en als ze af en toe heeeel errug hard tegen hunzelf lopen te ketteren en te krijsen, knal ik een paar keer flink met de kelderdeur en dan is het effe weer rustig.

Kunnen wij dan ook weer enkele nachten rustig slapen, zonder al die herrie

 

en de groeten van poetsdoekje

 

P.S. het is hier de hele avond rustig geweest..... heerlijk...

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...