Ga naar inhoud


( Lastige Buren )


Gast bertje_beton43

Aanbevolen berichten

Gast Rob út Fryslân

Ging idd over een lullo van een buurman die de weg van het fatsoen kwijt is.

Een grapje over honden en het toppic gaat weer over stront, een geliefd onderwerp. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast bertje_beton43

ik ben me terdege daar van bewust merde. heb dus ook maar ff een beetje gedimt maar de stijdlust blijft er wel degelijk ! mijn vriendin heeft een hartaanval gehad en ik had het ff helemaal niet meer. maar de rust is weer een beetje weder gekeerd. gelukkig wel...... was er helemaal doorheen.

 

maar.....................blijf alert en draai nogmaar een samson ....... en kijk de andere kant op ..... voor zolang het duurt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast bertje_beton43

donderdag avond 10 april is het finaal uit de hand gelopen. de buurman in kwestie had alweer de hele middag lopen provoceren en uitlokken. hij was alweer behoorlijk onder invloed en voelde alweer dat er weer wat op stapel stond. na een tijdje stond hij weer eigendommen van ons te slopen en heb nog een tijdje toegekeken. op een gegeven ogenblik ging hij tever en ging ik door het lint. madmadmadmad heb van zijn auto 5 ramen eruit geslagen omdat ik het getreiter zat was. en dan staat de politie bij je op de stoep en wordt je gearresteerd wegens vernieling. confused ben aangehouden en heb een nacht in de cel doorgebracht terwijl mijn vriendien thuiszat die net herstellende is van een hartaanval 4 weken geleden..................................... en dan ?????

gelukkig had ik de officier van justitie die avond op mijn hand en mocht ik na een uur weer naar huis. omdat ik in die tijd geen contact had hoorde ik dus later van mijn vriendin dat nadat ik 5 minuten weg was de buurman alweer bezig was. dat geloof je toch niet eek maar goed. we hebben een besluit genomen .... HUIS VERKOPEN this triest maar waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg nu je je huis toch verkoopt met waarschijnlijk een hoop verlies is het dan niet beter eerst te investeren in een videocamera. Leg nou vast wat jouw buurman doet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mojo
Zeg nu je je huis toch verkoopt met waarschijnlijk een hoop verlies is het dan niet beter eerst te investeren in een videocamera. Leg nou vast wat jouw buurman doet.


In één van de eerste berichten staat al dat hij een videoserver heeft draaien met acht camera's... maar misschien weet de buurman dat ook en gebeuren zijn actie's buiten het camera-gebied.

Sneu voor je Bert maar denkelijk wel een verstandige beslissing, je eigen gezondheid gaat gewoon voor.

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...