tipje Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 waar vind ik de wep sleutel waar hij om vraagt met Wlan verbinding???
liberte Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Websleutel is de beveiling van het netwerk die moet je kennen of anders verkrijgen van de eigenaar van de wlan die je wilt gebruiken. Blij met mijn AZbox
tipje Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Geplaatst: 6 februari 2008 het is van eigen netwerk, is het dan de wachtwoord van de router???
liberte Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Je moet hem zelf aanmaken in je modem. Bij speedtouch staat hij onder op het modem. Blij met mijn AZbox
tipje Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Geplaatst: 6 februari 2008 wep sleutel gevonden onder speed touch ingevuld, geeft dan steeds de melding WLAN kan niet verbinden ongeldige vooraf gedeelde WPA sleutel.
Gast Ome Peter Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 stel het eens in zonder wep beveiliging kijk eens of het dan wel werkt als het dan wel werkt ff een nieuwe wep beveiliging instellen en die sleutel die je in modem/router aanmaakt vervolgens in je nokia intoetsen
tipje Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Geplaatst: 6 februari 2008 kan ik dat in de Nokia instellen??
exciter Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 je moet eerst het wifi gedeelte van je router instellen. aan de hand van de daar gemaakte instellingen kan je daarna met je telefoon inloggen. Heb je de router nog nooit ingesteld, kan je de standaard instellingen vinden in de handleiding. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen