Ga naar inhoud

Huidige Premiere codering loopt op zijn eind.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op verschillende Duitse sites wordt aangegeven dat er in de tweede kwartaal van dit jaar een kaartwissel komt.

Eerst was er sprake van een andere codering maar bij navraag blijft het schijnbaar toch Nagra van Kudelski omdat daar een contract mee loopt tot 2012.

Maar hier en hier kun je de Duitse berichten lezen.

Het zal betekenen dat het einde voor het gratis kijken naar Premiere in zicht is. cool

• Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Here the Official Statement from the Premiere HomePage

Premiere AG: New Encryption Technology / 2007 business in line with expectations

Munich, February 6, 2008. During the 2nd quarter, Premiere will introduce a new encryp-tion technology. The Munich based pay-TV operator is hereby reacting to a security breach of the encryption system Nagravision from Kudelski.

According to a report for Premiere compiled by TÜV Rhineland and presented to the com-pany on February 5, criminal hackers have successfully circumvented the encryption sys-tem with modified digital receivers, enabling them to watch pay-TV programming illegally. These foreign manufactured set-top boxes meanwhile are being sold in Germany in con-siderable amounts. Since the Christmas business, this has also had an impact on the business development and growth of Premiere. Therefore, a new generation of smartcards, which will close this security gap, will be introduced from the second quarter 2008 onwards.

Despite the piracy problems, results for 2007 are in line with expectations. Based upon preliminary results, revenues stood at EUR 984.5 million, EBITDA amounted to EUR 83.4 million. As of the end of the 4th quarter 2007, Premiere had 4.279 million subscribers, of whom 3.651 million are direct customers and 628,000 are indirect customers via arena and Unitymedia. As planned, Premiere will publish its full 2007 results on February 14, 2008.

Geplaatst:

hopelijk niet voor lang, voordat erweer licht is, het schijnt dat de D+ van spanje ook weer wat licht is.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

zag op het nieuws van sf tv dat de aandelen van

kudelski flink in waarde gezakt zijn omdat de

investeerders vermoeden dat kudelski een

schadeclaim moet betalen plus dat kudelski

zijn grootste klant verliest.

RIP NAGRA ?

Geplaatst:

Ik las dat de verkoop van de abo's tijdens de afgelopen feestdagen vies is tegengevallen. Daardoor hebben ze veel minder inkomen dan ze hadden gedacht.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:

Dat ze veel minder inkomsten gehaald hebben lijkt me

erg sterk dat dat door illigaal kijken komt.

Ik schat dat hooguit 1% van de duitse schotel kijkers

de hardware en de kennis heeft om zonder te betalen

te kunnen kijken.

Van die 1% denk ik dat 90% geen abbo zou afsluiten.

Naar mijn mening heeft premiere maximaal 0,1% inkomsten

ingeboet.

Denk dat de enorme tegenvaller andere oorzaken heeft.

Geplaatst:

Ik denk dat er in Duitsland ook heel veel dreamboxen zijn.

Ik kijk met mijn dreambox al meer dan jaar ononderbroken gratis naar Premiere.

Overigens,

Premiere heeft net iets meer dan 5 miljoen abonnees.

Dus d.i. 5 miljoen nieuwe kaartjes à hoeveel ??. 2, 4, 6, € kostprijs.

Ik heb geen idee. Wie wel ?

In ieder geval een flink kosten potje.

Geplaatst:

Er zullen ook nog wel wat zwartkijkers zijn in het buitenland.

Maar legaal kunnen die Premiere toch nooit krijgen.

Ze mogen dat dus niet als verloren klanten rekenen, misschien wel als misgelopen klanten voor locale providers van betaalpakketten.

Geplaatst:

ik heb toch ook al vanuit duitsland bericht gehad dat ze mij een nieuw premiere kaartje gaan opsturen en ik het mijne moet terugsturen naar hen.

en een klant is een klant hé,

die in duitsland ken ik,en die is gewoon klant op dat kaartje voor mij en ik betaal die gewoon wat de kaart kost,

zoals ze hier met TVV en CD doen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gorilla King
hopelijk niet voor lang' date=' voordat erweer licht is, het schijnt dat de D+ van spanje ook weer wat licht is. [/quo te']Vertel!
Zelf gezien al?

(Hé, ik ben Core Member!!! :Dsmile )

Er zit een kern van waarheid in het bericht.......... de tijd zal het leren voordat dit bekend word gemaakt aan de rest van de educatieve kijkers.

Mazlzlzls
De enige echte AVALON
  • 4 weken later...
Geplaatst:

heb ook een bericht gekregen van een site waar ik die kaart voor nagra3 en D+ kan kopen,alleen doe ik het niet,

want het zal niet lang duren,

en van m'n premiere kaart kan ik opeens in CCcam de datums weer inlezen,die lopen tot 25 april 2008.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

• 2 weken later...
Geplaatst:

de premiere kaart zou nagra3 zijn,er zijn al enkele die een originele kaart hebben gewisseld voor de nieuwe en die is nagra3,

zijn er mensen die me kunnen zeggen met welke cam ik nagra3 kan draaien en kijken,

ik gebruik nu CCcam,

denk dat die hem niet kan ontcijferen,

is er iemand die meer info kan geven,als dit mag op dit forum wink

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen