Gast Dennis19711 Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Vandaag een mail ontvangen met onderstaande info! Ik weet niet of het klopt maar nog een maandje en dan is het over met n**ra2 Premiere Insider Infos: Abschaltung von dem jetzigen N*g*a2 Cryptsystem am 15.11.08. Danach nur noch NDS und Nagra3.
Tonskidutch Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Hoi Henksat, dat reconnecten en minder soepel lopen is weldegelijk een nieuwe uitdaging voor de makers van CCcam, zodra je shared (SiennaRoot kwam met een commentaar in de bugs&reports er worden 74 Thiers (entitlements) door deze nieuwe kaart gegenereerd dat had hij in een alphacrypt ci op uitgelezen) CCcam kan blijkbaar zo'n lijst niet aan en verbreekt alle verbindingen feitelijk staan er ook soortgelijke ervaringen te lezen in samenwerking met newcs 1.60 1.61 en 1.62 elke 40 minuten geloof ik worden de Thiers nieuw gelezen en dan hangt je clientbox kun je dat voor de S02 bevestigen? chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
EaS Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Abo-Sender Premiere schaltet alte Nagravision-Verschlüsselung am 30. Oktober ab: München/Leipzig - Der Pay-TV-Anbieter Premiere schließt am Ende des Monats die Umstellung auf die beiden - derzeit sicheren - Verschlüsselungssysteme NDS-Mediaguard und Nagravision ab. "Nach DIGITAL FERNSEHEN vorliegenden Informationen schaltet der Pay-TV-Anbieter Premiere am 30. Oktober die vor drei Jahren geknackte und daher unsichere Nagra-Verschlüsselung über Satellit ab. Ab diesem Zeitpunkt verschlüsselt der Abo-Sender sein Programmangebot nur noch in NDS-Videoguard und der neuesten, sicheren Version von Nagravision. Für die Kunden von Kabel Deutschland, dort läuft der Kartentausch gerade, wird die Abschaltung wenige Tage später erfolgen. Bereits ab........."
Henksat Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch elke 40 minuten geloof ik worden de Thiers nieuw gelezen en dan hangt je clientbox kun je dat voor de S02 bevestigen? Ik heb met de Smargo nog niet echt langer getest, viel me gelijk op dat het niet al te best liep. Heb daarom even een Mastera uit de kast geplukt en die loopt redelijk tot goed. Inderdaad, de entitlements opvragen geeft hiermee ook een reconnect, maar de kaart loopt al enkele weken probleemloos verder zonder zwart beeld. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
digitaal kijker Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 ik heb de NDS kaart in de smargo zitten en die werkt zonder problemen, alleen die update's die niet goed doorkomen,ligt deels aan CCcam nog. maar het werkt hier perfect. ik heb in de prio file ook mijn NDS kaart als voorrang gegeven, miss dat dit ook kan helpen bij jullie. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 heb gemerkt dat mijn dm 7020 een probleem heeft met twee nagra kaarten seca-tunneled betacrypt tunneled ofwel de ene wil pas heel laat initialiseren ofwel de andere en dat gaat heen en weer bij het zappen op die providers eentje (D+) eruit gedaan en Premiere loopt weer mooi stabiel. kan het zijn dat de CCcam ook met twee soortgelijke altijd problemen heeft? (kan eigenlijk niet daar ook mensen tvv en cds combineren) of enkel met nagra kaarten? nu bedacht ik me of je inderdaad dan beter een externe reader eraan kunt hangen voor die ene kaart. chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Henksat Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker ik heb in de prio file ook mijn NDS kaart als voorrang gegeven, miss dat dit ook kan helpen bij jullie. Voorrang op wat? Je oude kaart? Dat heeft niet veel zin, oude kaart is toch zo afgelopen, als ie al niet afgelopen is. Ik heb wel in de prio keys voorrang gegeven op de kaart, maar dat hoeft zometeen dus ook niet meer. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
sinto Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik heb de nieuwe kaart ook erin zitten. Heb op dit moment nog geen problemen. maar als ik ff nakijk lijkt et dat het nog gewoon betacript uitgezonden wordt . Volgens berichten op 30 oktober alles naar NDS. Dan weer alles ff nakijken of het loopt. Nu loopt alles nog goed ook insamen werking C+ kaart. draai op Ccam 2.09 sinto's rule.....fun for everyone...
digitaal kijker Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 dan kan het zijn dat uw kaart niet geactiveerd is als dit een NDS kaart is,ik heb een NDS kaart en die wordt heel goed gezien en ingelezen, de NDS codering wordt groen hier. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Henksat Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Origineel bericht van: sinto Volgens berichten op 30 oktober alles naar NDS. En waarom hebben veel abonnees dan een nieuwe Nagra-3 kaart gekregen? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
digitaal kijker Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 ze gaan toch nagra3 en nds ondersteunen,nagra2 wordt verwijdert. dus niet enkel NDS. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Henksat Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker ze gaan toch nagra3 en nds ondersteunen,nagra2 wordt verwijdert. dus niet enkel NDS. Juist, dat was ook mijn mening. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast mayid Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Een vraag, ik weet niet of dit hier gesteld mag worden maar, Ik zal een premiere prepaid abbonument willen afsluiten. Weet iemand op welke internet site je zo'n abbo kan aanschaffen. Ik woon in Nederland.
Gast Edwin2004 Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Hallo, Reclame maken hier mag niet nee. Wat je kunt doen is met google zoeken op premiere televisie of premiere abo dan vind je vast meer. Groetjes
keith black Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Hallo Edwin 2004, Ik weet dat je racefan bent en graag de Nascar wedstrijden ziet. Wat doen we na de omschakeling van Pr#^^$*re? Heb jij nog een optie? Gr. Keith Black Nascar fan Waarom moeilijk doen als je gewoon Premiere kunt zeggen..? Run with the Big Boys, or stay in the porch!! Echo3000IPVI, Nokia9500, Skystar2, Max 220, Primefocus 2,4 mtr. Nokia 1,2mtr. Delta Greg.55 cm+HH120, T90 Wave And a lot of used shit!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen