Ga naar inhoud


RTL-logo brand even me nieuwe plasma stuk


Gast satpiet 200

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SingleSlow

Wij dachten dat de TV pas aan mocht na 24 uur of
zoiets


Haha, nu ben je in de war met een koelkast van 10 jaar geleden. :D
En dan koelkast in de letterlijke zin van het woord.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast satpiet 200

maar een ding ik wordt niet goed van die logo,s en ik krijg het er niet uit er zit zo witwas en pixelverschuiving en patroon signaal en grijsbalkverduistering wie iemand wat ik kan proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logo's moeten gewoon half doorzichtig zijn, dan heb je dit niet volgens mij.

 

Witte logo's kan ik me ook goed aan irriteren. Ik heb met mijn LCD's dan geen last van inbranden, maar soms heb je een pikdonkere scene, heb je je kamer ook al donker gemaakt voor de sfeer, en dan steekt in de hoek dat spierwitte $^#$%@%@$@%$@%#@#@#^%% logo je ogen eruit. mad.gif

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

ik neem aan dat er ook nog van die canalplus hang jongeren hier zijn HAAL DAT LOGO FILM WEG wij zijn het zat anders zeg ik 3 abbo op en spaar ik voor een nieuwe plasma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samsung plasma!

Tja ik kan me herinneren dat een ander sat4all lid dat ook had met een samsung plasma.

Ik meen me ook te herinneren dat dat toestel terugnomen is door Samsung omdat dat onder garantie viel(na veel gezeur).

Hij heeft toen als ik het goed heb een panasonic(of Pioneer)plasma gekocht en had geen problemen meer.

E.e,a. is onder voorbehoud want zo goed is mijn geheugen niet meer.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit: spain the sunshine state

 

Ja die spaanse RTL4 schijnt een plasmamoordenaar te zijn.

 

Vroeger haden de publieken een transparant logo dit was veel beter want deze kon niet inbranden.

Tegenwoordig is één logo te weinig en 2 stuks is een statussymbool.

Daar de meeste grote schermen 4 hoeken hebben zie ik er voor de toekomst nog wel 2 logo's bij komen.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

dat dacht is dus ook maar eerlijk gezegt staat hij wel 4 uur per dag op rtl 7 , en dat staat er nu al een paar dagen is zonder dat ik hem op rtl 7 heb staan wat ik ook probeer het gaat niet weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een nieuwe plasma is van 2900 euri en 3,5 maanden oud, dan wist ik wel wat ik ermee deed. Ik knikkerde hem zo weer de winkel in! Poen terug want een plasma van deze tijd kan ik niet begrijpen dat ie kan inbranden als je een paar uur naar dezelfde zender kijkt. Zeker niet voor 2900 pegels. Succes.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...