looney2 Geplaatst: 6 februari 2008 Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 kan nooit 2000 eur wel 40 inc wel 40 inc heu!!???? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast aart44 Geplaatst: 6 februari 2008 Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 kan nooit 2000 eur wel 40 inc @looney2 heeft gelijk kijke zelf <KLIK>. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast 3mps Geplaatst: 6 februari 2008 Delen Geplaatst: 6 februari 2008 pietje wees blij dat de spicelogo niet ingebrand is,of de kop van joran.(deze staat deze week ook op dezelfde plek). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast satpiet 200 Geplaatst: 6 februari 2008 Delen Geplaatst: 6 februari 2008 zal het geen andere zijn die van mijn is pas 4 maanden uit \deze heb ik f8 >>>>klik deze F8 <<< Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
exciter Geplaatst: 6 februari 2008 Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 zal het geen andere zijn die van mijn is pas 4 maanden uit \deze heb ik f8 >>>>klik deze F8 <<< Gelukkig heb ik hem niet... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
looney2 Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 zal het geen andere zijn die van mijn is pas 4 maanden uit \deze heb ik f8 >>>>klik deze F8 <<< Omdat je eerder schrijft: SAMSUNG PS50P96 50" Full HD en die kost +/-€2000 ps. Heb je link bekeken maar kan er geen rtl logo op ontdekken. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast satpiet 200 Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 hehe logies maar die prijs kan je hem nooit voor kopen geloof me maar is te nieuwe staat wel op Internet maar als je die besteld is het een type fout Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 De F8 is volgens mij een LCD Full HD. Check hier de prijzen even Prijzen Samsung Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast satpiet 200 Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 hehe logies maar die prijs kan je hem nooit voor kopen geloof me maar is te nieuwe staat wel op Internet maar als je die besteld is het een type fout nog erger dan een type fout die van mijn is full HD 1078 pix ze komen weer langs van samsung wordt vervolgd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
looney2 Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Het type wat jij opgeeft is volgens jouw link de LE46F86BD Deze is ong. week 38 2007 op de markt gekomen. En wat betreft kopen in internet winkel: het is `m gewoon niks geen type fout heb `m namelijk zelf gezien in een internet winkel waar die te koop stond. Maar als ik jouw zo moet geloven krijg je zelfs al niet meer in een "normale" winkel dat gene wat je besteld!!! Zijn opvolger is de LE-52F96BD. Je hebt dus, als het goed is een LCD scherm in je maag laten smeren (heb je dat zelf niet gemerkt). HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 De F8 is full HD en de PS50P96 is HD ready en dat is waarschijnlijk het verschil Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
looney2 Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: leo1949 De F8 is full HD en de PS50P96 is HD ready en dat is waarschijnlijk het verschil Leo Volgens deze lijst heb je gelijk maar ook geen gelijk. Samsung PS-50P96 PS-50P96 PS-50P96 Producttype: 50" plasma TV Gecertificeerd voor digitale televisie: HD ready Tv-ontvanger: 1x analoog, 1x digitaal PC Interface: VGA (HD-15), HDMI HDCP-compatibel: Ja Afmetingen: Met standaard Breedte: 129 cm Diepte: 32 cm Hoogte: 80.4 cm Gewicht: 48.5 kg Kleur bijvoegsel: Zwart Display Diagonale afmeting: 50" - breedscherm Technologie: Plasma (PDP) Resolutie: 1920 x 1080 Afmeting beeldscherm: 1080p (FullHD) HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dalton Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Samsung plasma! Tja ik kan me herinneren dat een ander sat4all lid dat ook had met een samsung plasma. Ik meen me ook te herinneren dat dat toestel terugnomen is door Samsung omdat dat onder garantie viel(na veel gezeur). Hij heeft toen als ik het goed heb een panasonic(of Pioneer)plasma gekocht en had geen problemen meer. E.e,a. is onder voorbehoud want zo goed is mijn geheugen niet meer. Dat was ik naar een week test draaien bij hun kon ik een nieuw scherm kopen.. ik heb nu een jaar de panasonic nergens geen last meer van ik had het scherm ook een paar weken ook een Samsung ik kreeg ook nog flink geld terug gr dalton Groetjes Jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast satpiet 200 Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 is vol hd en pas 4 maanden uit mooi toestel behalve dan het rtl7 logo.. maar dat terzijde waarom passen hun dat nu niet aan daar snap ik nu echt niets van net als film 1 2 3 ook zo bagger logo wat inbrand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Digital IQ Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 is vol hd en pas 4 maanden uit mooi toestel behalve dan het rtl7 logo.. maar dat terzijde waarom passen hun dat nu niet aan daar snap ik nu echt niets van net als film 1 2 3 ook zo bagger logo wat inbrand Brandweer bellen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen