Ga naar inhoud


RTL-logo brand even me nieuwe plasma stuk


Gast satpiet 200

Aanbevolen berichten

Bij sommige Plasma's zit een soort wismenu om inbrand verschijnselen op te heffen.

Een vreemd soort bewegend streeppatroon moet dan een hele nacht aan staan.

Kijk maar eens in de gebruiksaanwijzing of bel de importeur voor de verborgen knopjes.

 

Snurker wink

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ikzelf heb een panasonic plasma en die heeft al een 4400 uur gedraaid maar je ziet toch op een grijzig scherm dat bij mij discovery is ingebakken(heel lichtelijk)...De plasma die ik heb is een th42pv500(Generatie 8)...Ik heb ook al voor heel wat jaren geleden een Philps K30 gekregen (met 12 druktoetsen nog) en daar was het oude RTL plus(duits dus) logo volledig ingebrand..En denk maar eens aan de projectie tv's/beamers met de 3 beeldbuizen van 9 cm erin...die branden ook vlug in..Ze moeten de logo's gewoon weg laten...nog zo'n zender is AXN...die heeft ook een enorm rood met wit erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

is een plasma.. als je naar hbo tv kijkt die hebben een hele lichte witte logo waar je doorheen kijkt die brand niet in en dat de bedenken dat die 10 jaar achter loop metde technologie van hier het is dus van de rtl groep en canaalplus nl grote arrogantie om die logo niet aantoepassen en ze weeten dat het inbrand willens en weetens hebben ze schijt aan hun abonnee. het zelfde geld voor sb6 en de rest van die belspel prostitueerde groep waar ze hun ziele centjes mee verdienen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

das mooi waardeloos. hoop dat het allemaal in orde komt.

 

toen ik mijn plasma net gekocht had, bleef het logo van mijn dvd speler er ook in staan.

gelukkig verdween dit wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je je goed had geinformeerd of had laten informeren weet je wat voor een plasmaje had moeten kopen en die was dan heel wat goedkoper geweest dan 2900 eurie maar als hij 4 mnd oud is valt het gewoon onder de garantie er zijn maar 2 merken die huneigen plasma maken en dat is pioneer en panasonic ga maar ff googlen dan kom je heel wat tegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Ik had zelf 3 jaar geleden ook 'n Samsung Plasma gekocht (sorry weet 't modelnr. zo niet meer uit m'n hoofd, heb nu 'n Panasonic) Dit was dus nog 'n Plasma vd. oudere generatie (max. 800x480) maar heb zelf hierbij nog nooit last van inbranden gehad ook niet met m'n Xbox, Playstation, of Media Center PC.

 

Ik had hierbij zelfs de automatische pixelshift (automatische beeldverschuiving tegen inbranden) via 't service menu uitgeschakeld! Ik vind 't dus zeer vreemd dat je 'n ingebrand logo hebt. Wat je iig nog 'n keer zou kunnen proberen is om 'm de hele nacht op ruis te laten staan, dit zou 'n heel eind moeten helpen (was vroeger bij de 1e & 2de generatie Plasma's gebruikelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

ze hebben gebeld me de mededeling dat ik hem 48 uur lang op patroon verschuiving laten staan. pixelverschuiving staat 4min aan

als het niet help dan moet ik maandag bellen naar samsung,

schrale troost was dat ze zijde u heeft de mooiste tv ooit gemaakt

ja en ook de enige met rtl 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Pioneer plasma? Die hebben meer last van inbranden dan andere merken maar het ligt ook aan je contrast instellingen. Bij een nieuwe plasma moet je de eerste 200 uur je contrast op 50/60 % zetten. Af fabriek zijn die dingen met een hoog contrast ingesteld.


Vorige generatie's Pioneer waren inbrandgevoelig, de huidige Kuro's zijn echter bullet-proof. Zelfs geen hint van retentie/naijlen na een avondje SBS6.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

niet zo lang, ik denk zelf zo,n 4 uurtjes ,na advies van samsung 24 uur op een wit programma laten staan ,maar dat help niet nu gaan ze overleggen om te ruien ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...