Ga naar inhoud


Install. 3000Ip met multiswitsch schak.


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Satvrienden, heb mijn Echostar 3000IP Viacc.reset en voorz. van niuewe software. Nu opnieuw gesett. voor Astra en Hotb. vaste schotelopst. en multiswitch schak. Menu: installatie-Lnb type1 Univers. low en high -disecq 1-4- dis. poort 1- lnb freq. band 0/22-ku/c contr. disable-0/22khz contr. off-0/12v contr.off- lnb pow. on en looptrh. on. Zo: Astra werkt.Nu overschakelen naar Hotb. zelfde instell. maar dat werkt niet. Oversch. naar poort 2 Hotb. werkt; weer terug naar Astra: werkt die niet meer!

Wie helpt? bedankt Merkel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb AD3000IP gebruikt met draaibare schotel (LNB1= geen DISEQC =12V on)en 2 vaste schotels (12V off): LNB2= ASTRA = = MiniDISECQ 1 en

LNB3 = HOTBIRD = MiniDISEQC 2 --> de vaste schotels werden gebruikt via een multiswitch;

alle schotels type LNB: allemaal universeel.

Dit werkte quasi zonder problemen op een paar transponders op de Hotbird na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie, ik was op reis! Ik heb het geprobeerd; Astra werkt prima alleen Hotbird bij overschakelen niet meer. Wanneer ik Hotbird instel en schakel over naar Astra dan werkt die niet meer. Ik ken zo langzamerhand de hele menulijst uit mijn hoofd maar het wil nog niet lukken! Iedergeval bedankt voor je hulp!

Ik blijf proberen!

Merkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...