Puch Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Hoeveel 5 jarigen kan jij aan mocht je in een massagevecht terecht komen? Ik kom op 22 http://www.howmanyfiveyearoldscouldyoutakeinafight.com iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
leo1949 Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Ik kom tot 33. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
looney2 Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Ik ben schaamteloos.. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast nelix Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Ben een watje: ik sla per definitie geen kinderen dus ook zo opgegeven bij de vragen: score 18. (Dus ondanks niet te slaan en alleen een opvoedende 'tik' uit te delen haal ik al 18 5 jarigen neer ???)
looney2 Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: nelix Ben een watje: ik sla per definitie geen kinderen dus ook zo opgegeven bij de vragen: score 18. (Dus ondanks niet te slaan en alleen een opvoedende 'tik' uit te delen haal ik al 18 5 jarigen neer ???) Misschien heb je een slechte adem?? :D HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Fiene56 Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Kwam niet verder dan 21. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen