Ga naar inhoud


iets besteld maar niet ontvangen


blitzteam

Aanbevolen berichten

heb een week geleden een motor besteld voor m.n schotel bij een bekend internet adres.

TNT post is inderdaad aan huis geweest, maar ik was niet thuis.

Ze hebben een bericht achtergelaten met de mededeling dat ze volgende dag terug komen.

Maar helaas.

Ben naar tracktrace gegaan en zie tot mijn verbazing dat het pakket afgeleverd is op mijn adres, alleen het vreemde is dat ik geen handtekening heb gezet, welke wel vereist is, immers het is aangetekend.

Heb contact gezocht met TNT post, en krijg te horen dat er een onderzoek word gestart, wat +/- 10 dagen gaat duren.

Mooi kl*te, immers ik kan nu alleen naar de astra kijken , terwijl er in het weekend zulke leuke dingen staan geprogrammeerd op andere sat.pos.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is het veel leuker om die motor te ontvangen dan een prog. niet te ontvangen. mad

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn die pakjesbezorgers ook niet altijd even correct! Mijn laptop ter waarde van 1100 euro werd gewoon in de achtertuin bij het brandhout gezet, een briefje in de bus en op het internet stond er ook afgetekend! Gelukkig is alles toen goed afgelopen en kan ik nu dit bericht typen...

 

Om maar te zeggen, als het rond 17h is, nemen ze het blijkbaar niet zo nauw meer.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag eens bij de buren. TNT levert ook wels eens aan de buren af. en vraag de leverancier hoe en wat. Normaal is het verzekerd en kunnen ze zo een nieuwe sturen

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breek me de bek niet los van TNT.

 

Post op het juiste adres bezorgen is ook al zo'n onmogelijke opgave voor TNT. Vroeger had je echte postbodes die naam en adres op de enveloppe in zich op namen en de brief in de juiste gleuf duwden.

 

Tegenwoordig hebben ze high-tech sorteermachines die de postcode en huisnummer op de enveloppe printen. De medewerker van TNT gooit blind het stapeltje post in jouw brievenbus omdat die geweldige high-tech machine het nu eenmaal zo gesorteerd heeft.

 

De fout bezorgde post kan je dan zelf in je eigen tijd alsnog goed bezorgen. De laatste keer was ik het zo zat omdat er ook niet gereageerd wordt op klachten heb ik TNT een klacht geschreven en dat de fout bezorgde post alhier na afspraak kon worden afgehaald. We zijn nu ongeveer een 7 maanden verder. Ze moeten nog komen!!

 

De bestuurders van TNT hebben het misschien wel te druk met het tellen van hun bonus.

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

en dan hebben we het nog niet eens over het feit dat TNT steeds meer gebruikt maakt van zelfstandige ondernemers die met een eigen busje de pakketjes rondbrengen..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ongeveer hetzelfde met een satellietontvanger, deze was maandag verstuurd. Maar dinsdag en woensdag was er geen ontvanger bezorgd. Track & trace bekeken: Afgeleverd. Dus ik kwaad... Vijf minuten daarna stond mijn buurman van drie huizen verderop voor de deur. Het was bij hen afgeleverd, zonder dat er iets gemeld was aan mij. Officieel mag dit niet, de bezorger kan het als service zien maar het is wel knap klote, vooral omdat er dus ook geen briefjes voor zijn. Ik zou in ieder geval even bij wat buren aan gaan bellen.

 

Overigens is dat geklaag wat ik ook lees over het sorteren een beetje vreemd. Ik heb zelf toen ik nog op de middelbare school zat tijdens de vakanties bij TPG post gewerkt (en weet van iemand die ik ken die dat in het weekend nog steeds doet dat dat nog steeds zo is) maar de post komt gesorteerd binnen inderdaad, maar daarna worden ze nog 'gezet' door de postbodes zelf. Dit zetten wil zeggen dat je ze opnieuw op straat en nummer sorteert. Zo geautomatiseerd is het dus allemaal niet. En ik heb ook nog nooit iets in de trant van stelen meegemaakt. Alhoewel het zeker wel eens zal voorkomen, maar volgens sommigen is iedere postbode een dief.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pakket dat niet aangetekend of aanvullend aansprakelijk verzonden wordt (waar dus wel een barcode op zit, maar niet voor getekend hoeft te worden), mag volgens de regels van TNT tot 3 deuren verder afgeleverd worden. De bezorger moet dan wel op het juiste adres een papiertje in de bus doen.

Ergens achter een muurtje neerzetten of dat soort onzin mag dus niet en dat doen ze ook alleen met onverzekerde pakketten want een pakket dat bij mij achter een muurtje gezet wordt en het een verzekerde zending betreft (waar je dus voor moet tekenen) is gewoon "nooit aangekomen" want dat is natuurlijk belachelijk.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook die leuke capriolen van TNT.

Pakket ligt onder de tuintafel. vr gr uw bezorger Lenie.

En daar moet je het mee doen.

 

Heb er maar eens een klacht heen gestuurd, waar ik een hard hoofd in heb. Ben benieuwd wat ze zullen doen wanneer het pakket toevallig ontvreemd is onder de tuintafel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
volgens de regels van TNT tot 3 deuren verder afgeleverd worden.


Is dit recent aangepast?

Mocht ik in mijn zaterdagbode tijd niet. Heb daar toen nog opleiding voor gedaan. Altijd papiertje door de bus, pakje weer mee naar kantoor. Is idd veel werk maar gewoon part of the job.

Het zal wel door al die webwinkeltjes en fusies komen dat men nonchelanter met pakketpost omspringen. TPG is beslist niet meer het bedrijf wat het vroeger was frown


Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
TPG is beslist niet meer het bedrijf wat het vroeger was


Zeker niet.
Toen was het een "staatsbedrijf" en het motto was komt het er vandaag niet, komt het morgen wel of anders volgende week.
Tegen woordig moet alles vlug vlug en hoppekee naar de volgende klant/opdracht.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt het toch nog iets anders, de mensen bestellen dingen die ze thuis bezorgd willen hebben vervolgens zijn ze niet thuis.

Als je iets besteld zorg dan dat het afgeleverd kan worden op een adres waar iemand is.

 

Volgens mij is de bezorger niet in diens van TPG maar krijgt per pakket éénmaal betaald.

Als hij het dus weer meenemen moet en weer terugkomen kost de bezorger dat geld, dus logisch die probeert zijn pakket kwijt te raken.

 

Maar ik denk dat het iets van deze tijd is er wordt veel op internet besteld en vaak werken er twee.

Wie er een goeie oplossing voor weet moet het zeggen. laugh

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...