Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de webpagina van Tante TNT valt te lezen:

Niet thuis?

Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag t/m vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging.

Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

Geen bezorging bij de buren

Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden.

Duidelijk toch? Maar of iedere Pakjesbezorger zich hieraan houdt is zeer de vraag, laat staan of dit door de verzender en/of klant wordt gewaardeerd

Xtrend 10000

Geplaatst:

Zelf wil ik absoluut niet dat er een pakje voor mij bij de buren wordt afgeleverd.

Vaak kies ik dus voor het bezorgen op mijn werk.

Geplaatst:

Onze regering is al jaren bezig ons Nederland uit te verkopen.

Vrijwel alle belangrijke zaken zoals Post, gezongheidszorg en Energie moeten zonodig geprivatiseerd worden want door de marktwerking zal concurentie ontstaan en worden de kosten lager.

Inmiddels betaal ik het dubbele van de premie die ik voor het nieuwe zorgstelsel betaalde en over de kwaliteit van de zorg hoef ik niets te vertellen. En verlaging van de energieprijs is mij zeker ontgaan.De opvolgende jaarafrekeningen zijn nog steeds hoger dan de voorgaande.Over TNT is hier al het een en ander vermeld. Hier op het Zeeuwse platteland wordt nog maar 3 keer per week bezogd. Leve de privatisering !

En dat gebeurd door een regering die we zelf gekozen hebben. En let op: over 3 jaar kiezen we weer met z'n allen een soortgelijk clubje.Sterkte allemaal ! Pestvogel.

Geplaatst:

Tja als je iets besteld moet je zorgen dat je thuis bent?? ik probeer altijd zo te bestellen dat een pakket waarschijnlijk aankomt op een dag dat ik thuis ben. Maar dat lukt niet altijd.

En laten bezorgen op m'n werk kan niet, ben de hele dag onderweg dus ik zie zo'n bezorger nog niet zo snel achterme aankomen:D

Maar ondanks alles vind ik het absoluut niet kunnen dat pakketjes in de tuin worden gelegd!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen