Ga naar inhoud

gebruik satchannellisteditor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer met deze software aanpassingen te maken in mijn sat lijst. Hoe kan ik met deze software nwe mappen toevoegen om vervolgens de satkanalen toe te voegen. Kan er nergens wat over vinden. Ook wil ik een map met favorieten in één keer verwijderen. Kan alleen kanalen één voor één verwijderen.

Geplaatst:

Bijvoegen is niet mogelijk, dit is een beperking op de kathrein.

Zou wel fijn zijn als ze dat nog eens herbekijken maar voorlopig geraken we er niet omheen.

Je kan ze wel hernoemen en naar eigen wens invullen.

Check even of je de laatste versie hebt !

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Geplaatst:

Goede avond,

er zijn, lijkt mij mappen genoeg. Je moet ze alleen voorzover noodzakelijk, leegmaken en hernoemen. De bijgeleverde lijsten zijn duidelijk gericht op de Duitse markt.

Terecht uiteraard, want er nog geen nederlandse versie van het apparaat.

Jammer dat er nog geen goed bruikbare basis nederlandse versie is met een nederlandse mappen opzet met kanaallijsten.

Met Channel editer of DVR Manager is dit echter prima te doen. Kleine toevoeging of aanpassingen kun je dan later nog in menu van de Kathy uitvoeren.

Het werkt verder allemaal prima. Ben er in ieder geval zeer tevreden over. Ben wel benieuwd of de Dreambox 800/8000 zoveel meer gaat presteren om de hoge prijs waar te maken.

De werking is in feite vrijwel gelijk aan een Dreambox, maar wel in een geheel andere vorm. Dat is zeker wel even wennen.

Groet,

Bram

Geplaatst:
Origineel bericht van: verkerkbr
Goede avond,

er zijn, lijkt mij mappen genoeg. Je moet ze alleen voorzover noodzakelijk, leegmaken en hernoemen. De bijgeleverde lijsten zijn duidelijk gericht op de Duitse markt.

Terecht uiteraard, want er nog geen nederlandse versie van het apparaat.

Jammer dat er nog geen goed bruikbare basis nederlandse versie is met een nederlandse mappen opzet met kanaallijsten.

Met Channel editer of DVR Manager is dit echter prima te doen. Kleine toevoeging of aanpassingen kun je dan later nog in menu van de Kathy uitvoeren.

Het werkt verder allemaal prima. Ben er in ieder geval zeer tevreden over. Ben wel benieuwd of de Dreambox 800/8000 zoveel meer gaat presteren om de hoge prijs waar te maken.

De werking is in feite vrijwel gelijk aan een Dreambox, maar wel in een geheel andere vorm. Dat is zeker wel even wennen.

Groet,

Bram

Als je wil mag je al een begin maken met het samenstellen van een Nederlandse lijst

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

Geplaatst:

Beste SpM,

lijkt mij een goed idee om met meerdere "Jan Klaassens" een kanaallijst te maken voor de Kathrein.

Een op de nederlandse kijker gerichte lijst.

Maar ja, dan moet je wel met wat meer mensen meedoen gezien de diverse rubrieken.

Denk in ieder geval aan: Nederland fav, Regionaal, Engels, Duits, Sport, HDTV, Muziek en Kultuur en zo verder.

Zeker op het gebied van Sport en XXX moet je wel iemand hebben, die daar verstand van heeft. Ik in ieder geval niet. Persoonlijke aanpassingen kunnen dan nog altijd worden uitgevoerd.

Zal mijn lijst aanreiken als deze geheel gereed is.

Groet,

Bram

Geplaatst:
Origineel bericht van: verkerkbr
Beste SpM,

lijkt mij een goed idee om met meerdere "Jan Klaassens" een kanaallijst te maken voor de Kathrein.

Een op de nederlandse kijker gerichte lijst.

Maar ja, dan moet je wel met wat meer mensen meedoen gezien de diverse rubrieken.

Denk in ieder geval aan: Nederland fav, Regionaal, Engels, Duits, Sport, HDTV, Muziek en Kultuur en zo verder.

Zeker op het gebied van Sport en XXX moet je wel iemand hebben, die daar verstand van heeft. Ik in ieder geval niet. Persoonlijke aanpassingen kunnen dan nog altijd worden uitgevoerd.

Zal mijn lijst aanreiken als deze geheel gereed is.

Groet,

Bram

Ik heb hier laatst een lijst geplaatst, wellicht dat dit een goed begin is?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen