Ga naar inhoud


paar vragen over Mutant met gemini 4,10 en PET settings


alverna

Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn mutant 200s gemini 4,10 gezet, echter een paar dingen werken niet.

ik heb geen geluid op Premiere 1-4. (Bij de cubecafe kan je het geluid met de audiotoets activeren, die zit hier niet op)

Ik krijg de teletekst niet.

Hoe moet ik de emu-keys bv ***ongewenste_url*** in de mutant zetten?

Bij de PLI-helenite ging dit gemakkelijker, echter deze liep om de haverklap vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites


met de blauwe toets kun je onder quick button de audio vast zetten en bv kun je er ook de belgische www.***sat.eu keys er gewoon in zetten en teletekst kun je vinden onder de grijze knop links onderaan.

 

ps waarom zet je er geen gemini 4.20 in ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teletekst zit onder de gele knop: tuxtxt. Maar als je deze wil gebruiken dan loopt de mutant vast. De keys, als deze werkend zijn kun je op de exact dezelfde wijze via ftp in de mutant zetten. Gebruik niet alle key-files, maar alleen de benodigde, die nodig hebt voor de gebruikte emu.

 

Mijn ervaring zegt me dat enigma niet stabiel draait op de mutant. Ik ben helemaal overgestapt naar highland 2.10a. Zapt wel een stuk trager, maar ik hoor mijn ouders er niet over klagen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Maar Mijn ervaring zegt me dat enigma niet stabiel draait op de mutant. Ik ben helemaal overgestapt naar highland 2.10a. Zapt wel een stuk trager, maar ik hoor mijn ouders er niet over klagen.

Met vriendelijke groet, paardengek


Nou, daar heb ik een andere mening over...
Gemini 4.2 en ABcom zijn stabiel draaiende images op een Mutant
.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...