Ga naar inhoud


Update Topfield 5300 on air


EdjeKroketje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: peter_h
beste forumleden.

Als je ontvanger het volgende doet bij opstarten:

C4.36 - run - logo KPN

dan is deze ontvanger voorzien van een software fout, waardoor de update niet opgehaald kan worden.
(waarschijnlijk een hele partij ontvangers die in Heerlen is terechtgekomen in oktober 2007)

bel de helpdesk, geef dit aan, en je wordt later teruggebeld door de technische dienst.
je krijgt dan van hun een retournummer, en de mededeling dat ze de ontvanger gaan omruilen.
TNT zal dan een nieuwe brengen en de oude meenemen (na afspraak)

Peter

Dat is nog is onzin. Zo start iedere TF5300 op wink
Maare vertel is hoe start de jouwe dan op, dat wil ik dan wel is weten whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

 

Dat is nog is onzin. Zo start iedere TF5300 op wink

Maare vertel is hoe start de jouwe dan op, dat wil ik dan wel is weten whistle

 

Ja, maar na het KPN logo blijft de ontvanger op zwart hangen met de melding RUN

 

Ik heb er twee achter elkaar gehad. zie ander topic.

 

Maar morgenkrijg ik nummer 3 en hoop dat deze wel goed is smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kl...... madmad heb nu nummer drie, en die werkt maar krijg de update niet binnen.

 

 

Lekker zuur, woon 500 meter van de duitse grens af,

en kijk op de samsung box op de slaapkamer alles perfect,

alleen niet op de 5300 mad

 

 

Helpdesk weet het ook niet, van 10 minuten uitschakelen tot op RTL4 zetten niets werkt....

ontvangs op RTL4 is 98% op Venlo.

 

 

Heeft iemand nog tips.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update, heb zojuist de helpdesk van KPN aan de lijn gehad, en zij komen er ook niet uit, ik wordt morgen tussen 10 en 12 uur gebeld door de TD van KPN, hierna zou het moeten werken, anders komt er een monteur langs.

 

moet toegeven dat de service van KPN boven verwachting is, petje af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Levelone
Update, heb zojuist de helpdesk van KPN aan de lijn gehad, en zij komen er ook niet uit, ik wordt morgen tussen 10 en 12 uur gebeld door de TD van KPN, hierna zou het moeten werken, anders komt er een monteur langs.

moet toegeven dat de service van KPN boven verwachting is, petje af.

Levelone zou je eens in je persoonlijke berichten kunnen kijken en reageren? Het is dat knipperende evelopje bovenaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Levelone
Origineel bericht van: EdjeKroketje
Origineel bericht van: Levelone
Update, heb zojuist de helpdesk van KPN aan de lijn gehad, en zij komen er ook niet uit, ik wordt morgen tussen 10 en 12 uur gebeld door de TD van KPN, hierna zou het moeten werken, anders komt er een monteur langs.

moet toegeven dat de service van KPN boven verwachting is, petje af.

Levelone zou je eens in je persoonlijke berichten kunnen kijken en reageren? Het is dat knipperende evelopje bovenaan.


Edjekroketje,
Sorry ben lang niet online geweest....


Maar inmiddels is hedenochtend iemand van KPN langs geweest, aan huis jawel gewoon super service.

Heb inmiddels dus ook de update binnen en kijk nu ook weer naar Pro7 en co.

Nogmaals wat een servies van zo'n groot bedrijf.
Hier kan ©anal Digitaal iets van leren wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Levelone

Maar inmiddels is hedenochtend iemand van KPN langs geweest, aan huis jawel gewoon super service.

Heb inmiddels dus ook de update binnen en kijk nu ook weer naar Pro7 en co.

Nogmaals wat een servies van zo'n groot bedrijf.
Hier kan ©anal Digitaal iets van leren wink


Ja maar nu ben ik erg benieuwd en waarschijnlijk meerdere wat de monteur dan gedaan heeft dat je nu wel de update binnen hebt??? confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ja maar nu ben ik erg benieuwd en waarschijnlijk meerdere wat de monteur dan gedaan heeft dat je nu wel de update binnen hebt??? confused


Ik kan je wel een tip geven.
Start de update en kijk hoelang het duurt voordat de box met de melding komt van "software informatie niet gevonden". Trek hier 2-3 seconden af. Haal de antenne uit de box, start de update opnieuw en doe hem er snel bij de berekende tijd er weer in.
Als dit niet werkt, start je de update en laat je de antenne er 2 seconden uit, dan 4, dan 6 enzovoort totdat hij de update wel heeft gevonden.
Succes!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Levelone

Ik sluit me helemaal aan bij Edjekroketje.

 

Het heeft te maken met volgorde van kanalen, als er dan net, zoals bij mij een Duitser tussen zit blijft de receiver hierop "hangen", en dan moet je ff de antenne eruit halen voor een paar seconden totdat de Duitser voorbij is en dan komt de update binnen.

 

Let wel dit vergt een beetje handigheid.

 

groetjes levelone

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Was vanavond bij een kennis die ook een 5300 heeft, er werd een sw update aangeboden, wij hem geinstalleerd, pvr startte gewoon weer op, we keken op de hd via browser om te kijken of alles er nog op stond, en baf de stb ging van zelf uit. Hij start nu nooit meer op blijft run zeggen en start niet meer geheel op, dus wel eerst het kpn logo, maar dan zwart en op het display run......

 

Help

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...