stuk Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Er er een mogelijhkheid dat er op de TF 7710 in de toekomst een volledige EPG te zien zal zijn? Ik begrijp dat er nu alleen een "now and next" te zien is. Alvast dank voor eventuele reacties. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
winwiz Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Dat kan hij nu al kijk maar bij onze oosterburen. Het antwoord voor het nederlandse pakket ligt bij Canal Digital. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Peter F de M Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Het ligt niet alleen aan CD, mijn echostar 5020 heeft 3 dagen epg (ook de nederlandse zenders, mijn Topfield 7700 slechts now and next, dus het ligt tevens aan Topfield. Peter
stuk Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Geplaatst: 7 februari 2008 We kunnen dus met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid vaststellen dat we gewoon niet weten en niet te weten zullen komen of we in de (nabije)toekomst een volledig EPG op deze ontvanger zullen hebben. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
chris50 Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Citaat=Het antwoord voor het nederlandse pakket ligt bij Canal Digital. Hoe komt het dan dat andere modellen topfield ontvangers zoals de 5000pvr of de 6000pvre wel volledige epg hebben groeten chris
Gast Desmoerick Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Dat komt omdat de andere Topfield modellen de mogelijkheid hebben om, om te schakelen naar Mediahighway EPG, maw, er zitten 2 types EPG in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen