dr_grebber Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Kan ik met een (linux based) NAS ook familie foto's op internet publiceren? Een kennis van mij gebruikt JAlbum met Chameleon skin en betaald per maand voor webhosting. Volgens mij moet zoiets ook kunnen met eigen apparatuur. Als je een grote NAS hebt dan kun je zowieso alle DVD's archiveren, en bekijken via DreamDVD. Ik heb geen ervaring met MySQL of PHP. DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
WPW Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 FreeNAS ? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
dr_grebber Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Geplaatst: 8 februari 2008 Bedankt voor je reactie. Ik heb een Conceptronic CH3SNAS gekocht, er zojuist de funplug eropgezet en gereboot. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Wordt de DLink DNS323 of mijn Conceptronic onderwerp niet behandeld op SAT4ALL? DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
WPW Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Als er iemand is die deze ook kent wel ja. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
fbouwman Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 dr_grebber, Ik heb ook een DNS323 aan mijn netwerk hangen, waarop de fun_plug draait. Mooi apparaat, maar de netwerk performance van mijn DM7020 lijkt te traag voor de NAS (en ik heb mijn DM7020 netwerk al gefixed met nieuwe tantaaltjes). Op mijn verlanglijstje voor PLi staat nu autofs, zodat de schijven in mijn NAS niet constant draaien. Na een powerdown worden ze meestal rap weer gestart, ik vermoed dat de mounts op de DM7020 hier schuldig aan zijn. Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323