dr_grebber Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Kan ik met een (linux based) NAS ook familie foto's op internet publiceren? Een kennis van mij gebruikt JAlbum met Chameleon skin en betaald per maand voor webhosting. Volgens mij moet zoiets ook kunnen met eigen apparatuur. Als je een grote NAS hebt dan kun je zowieso alle DVD's archiveren, en bekijken via DreamDVD. Ik heb geen ervaring met MySQL of PHP. DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
WPW Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 FreeNAS ? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
dr_grebber Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Geplaatst: 8 februari 2008 Bedankt voor je reactie. Ik heb een Conceptronic CH3SNAS gekocht, er zojuist de funplug eropgezet en gereboot. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Wordt de DLink DNS323 of mijn Conceptronic onderwerp niet behandeld op SAT4ALL? DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
WPW Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Als er iemand is die deze ook kent wel ja. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
fbouwman Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 dr_grebber, Ik heb ook een DNS323 aan mijn netwerk hangen, waarop de fun_plug draait. Mooi apparaat, maar de netwerk performance van mijn DM7020 lijkt te traag voor de NAS (en ik heb mijn DM7020 netwerk al gefixed met nieuwe tantaaltjes). Op mijn verlanglijstje voor PLi staat nu autofs, zodat de schijven in mijn NAS niet constant draaien. Na een powerdown worden ze meestal rap weer gestart, ik vermoed dat de mounts op de DM7020 hier schuldig aan zijn. Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Citaat: Mooi apparaat, maar de netwerk performance van mijn DM7020 lijkt te traag voor de NAS (en ik heb mijn DM7020 netwerk al gefixed met nieuwe tantaaltjes). fbouwman zou je niet als algemeen geldend moeten beweren. geloof namelijk dat de netwerkperformance van de 7020 meer dan voldoende is voor elke NAS de vraag is eerder in jouw geval; is de NAS wel correct geconfigureerd en je netwerk in orde? laten we effe wachten op dr-grebber's bevindingen. cheers The Walk Back Home Paul Haslinger
fbouwman Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Mee eens, daarom zei ik ook "mijn" dreambox "lijkt".... Als ik weer eens tijd en zin heb, ga ik er nog eens dieper induiken. Aan de DNS323 ligt het niet, prachtig apparaat. Wat betreft autofs, is dat ergens beschikbaar? Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen