Ga naar inhoud


Beeld kwaliteit AD3000 i.c.m. Philips 9525 TV 100 Hz


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe Philips 9525 matchline 100 Hz met platte beeldbuis gekocht, daarvoor heb ik tijdelijk een Philips 8516 ook platte beeldbuis 100 Hz gehad. Met de laatste combinatie had ik een perfect scherp beeld en veel kleur. Nu ik die 9525 heb ik ineens een heel flets onscherp beeld, en een heel sterk "MPEG effect. Ik heb, naar mijn weten alles al geprobeerd maar krijg geen goed beeld. Ik heb in het menu bijv. al veel last van witte schaduweffecten bij de letters. Ik vindt dit zeer vreemd voor een TV van bijna fl 3000,-. Wie heeft hier al meer ervaring mee? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe is het in combinatie met een dvd oid.?

Als je op het dvdforum.nl kijkt zul je zien dat (heel) veel mensen problemen hebben met deze serie.

Vooral de 82cm uitvoering moet regelmatig terug naar de fabrikant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over combinatie 9525 en ad3000 en of hummie

Bedrijf waar ik werk heeft verscheidene van deze tv`s in alle 3 beeldmaten `uitstaan` ook in combinatie met schotelontvangers en kan niet zeggen dat we er problemen mee hebben.

Blijft natuurlijk wel dat je verschil ziet tussen een voetbalwedstrijd op SBS6 en een nieuwsuitzending op ARD maar daar kan de TV niets aandoen en eigenlijk de schotelontvanger ook niet.

Enig gegogel met DNR (per zender in te stellen) doet ook wonderen overigens.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ahmmm.....<p>Het is zo dat een transponder wordt onderverdeelt in een aantal kanalen. De ene aanbieder gebruik daarvoor een grote bandbreete (goed beeld (veel informatie)) dus weinig kanalen per transponder. De ander een kleine (slechter beeld (minder informatie)) veel kanalen per transponder.<p>SBS6 is een slechte, dat klopt!<p>Deco shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schotelgek, ik heb de AD3000ip aan een 36-PW9525 hangen. Het beeld is van goede kwaliteit, maar natuurlijk erg afhankelijk van de zender. De Duitsers zijn stukken beter dan het merendeel van C+ pakket. Wel valt mij op dat de helderheid van het AD3000 signaal veel hoger is dan van het antenne/DVD signaal. Het is dus te flets, je weet wel, alsof er een wittige waas overhangt. Dat moet ik dus steeds bijregelen. Ook heeft mijn TV 'n ietsje last van vervormingen linksonder. Valt alleen op in de ondertiteling, maar toch...

Ik heb trouwens geen last van de veel vermelde vlekken in beeld of van brom in de speakers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...