Gast HonyBony Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Hallo, Mijn schoonvader die ook een TF7710 HDPVR apparaat heeft was vandaag in een satelliet speciaalzaak (in belgie). Daar werd gezegd dat het apparaat een bug heeft die niet met software is op te lossen. Er komt volgende week een monteur van Topfield Korea in de zaak die de apparaten gaat repareren (bug free te maken). Weet iemand hier wat meer van. Bedankt Andre
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Geloof je het zelf, dat er iemand van Topfield zelf komt, ik geloof daar niets van, blijkbaar maken zij dat jullie in in belgie wijs ?
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: Henri Aalten Geloof je het zelf, dat er iemand van Topfield zelf komt, ik geloof daar niets van, blijkbaar maken zij dat jullie in in belgie wijs ? Ik dacht dat ze ook in Duitsland zitten met een fabriek of iets anders. Misschien komt hij daar vandaan. Is iets dichterbij. Groet, Alfons
Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Houdt ons op de hoogte als die monteur is geweest. Helaas zitten er nu nog wel meer dan een bug in.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Van een zeer gerenommeerd satelliet zaak, uit Arnhem vernomen, dat in de Topfield 7710 HD PVR een nieuwe chip geplaatst gaat worden door Topfield. Het is volgens deze zaak, dus niet alleen de firmware, maar ook de hardware. Zij adviseren iedereen dan ook contact te zoeken met Je dealer. Wie kan of weet er nog meer over ?
Gast HonyBony Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 als er meer nieuws is hou ik jullie zeker op de hoogte. Andre
wim g Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Als het waar is zou dat zeer goed nieuws zijn ik ben sinds een week in het bezit van een topfiels 7710HDPVR 160gb heb dit forum de laatste dagen gevolg en door gespit ben veel wijzer geworden van de 7710 mvrgr. wim g Tofield 7710HDPVR 160 gb
aquasat Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Er is idd iets op komst. Dit verklaart ook meteen waarom de firmware update lang op zich laat wachten. De problemen zijn niet enkel software, maar ze worden opgelost.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Zijn er al meer eigenaren van deze ontvanger die al contact hebben gezocht met hun dealer?
Gast satbird2002 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Origineel bericht van: Henri Aalten Zijn er al meer eigenaren van deze ontvanger die al contact hebben gezocht met hun dealer? heb je deze info van ******* ? als dat zo is dan is het voor 99% waarheid. heb de mijne bij de kaartschrijver gekocht maar nog geen contact over gehad. dit is wel balen. Geen reclame!
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Ja van die zaak. Maar een andere zaak ******* ontkend het weer. Ze zien natuurlijk niet iedereen terug komen? Geen reclame!
Gast satbird2002 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 klopt heb ze net gebeld, ze staan regelmatig in contact met topfield, en ze hebben vanuit topfield dit soort berichten niet gehoord van een hardware update, wel firmware..... zelfs op hun eigen forum wordt er over geschreven. maar ze zeggen wel dat het opgelost gaat worden, (uiteraard ze hebben geen andere keus anders moet ik mijn geld terug) maar de geloofwaardigheid van ********* bij mij ook bekend als een vd beste met de langste ervaring in deze branche van nederland. geloof ik eerder als al die andere zaken. Geen reclame!
aquasat Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Tja, dat een dozenverkoper dit nog niet weet verbaast me niet. Ze zullen het ook niet graag zien gebeuren natuurlijk. Wie moet al die verzendkosten betalen? Kopen ze rechtstreeks aan bij de invoerder of via via in het buitenland en hoe lang zullen de klanten hem kwijt zijn? Ik weet zeker dat er een hardwareupdate komt, en heb dan ook momenteel de levering van dit toestel gestopt, en de klanten die dit toestel bij ons aangekocht hebben zijn reeds op de hoogte gebracht.
wim g Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Heb net mijn leverancier ********) gebeld die zegt dat er geen hardware update voor de 7710 in de pen zit wel een software update volgens hem op zeer korte termijn Nu kan het zijn dat hij mij aan het lijntje houd we wachten nog maar evenaf lijkt mij het beste.mocht er wel een hardware update komen gaan de leveranciers dat hoogst waarschijnlijk zelf doen mrgr wim g Ook geen verkapte reclame!
aquasat Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Blijven ontkennen zal toch niet gaan hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen