Gast inmydreams Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 ik heb door geknoei met een bestandje sync in my device windows het contact met de pc verloren ( het async deel in de qtec is corrupt) nou heb ik het web afgezocht voor dit originele bestandje maar dit kan ik niet vinden de enige optie die ik zie is een volledige systeem herstel / herinstallatie is er zover iemand weet een sneltoets combinatie om de windows vanuit de backuprom opnieuw te installeren? ik gebruik windows mobile 2005 inmydreams
exciter Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Dit zal het moeten zijn: TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast inmydreams Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 we hebben het hier duidelijk niet over het zelfde toestel
exciter Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 daar heb jij helemaal gelijk in, had haastig een andere pdf aangeklikt. nu dan de goede... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast inmydreams Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 ah, dank helaas heeft dit geen ander effect dan dat de qtek de datum verliest en weer opnieuw opstart alle afspraken en contact gegevens blijven wel intact de enige mannier die ik tot nu toe weet is de batterij meer dan 3 weken leeg laten lopen (de back-up batterij was wel erg grondig deed het na 0% nog 2 weken) maar goed ik zal wel blijven dromen van een oplossing inmydreams
exciter Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 misschien kan je even kijken op qtek9090puntnl. daar weten ze er alles van... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast pieler Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Je kunt hier eens kijken: http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=HTC_Blueangel Daar valt vast wel iets te vinden om je toestel te resetten, of een firmware upgrade te doen. Heb een maand of wat terug nog WM6 op mijn Qtek 9090 gezet en werkt prima.
Gast inmydreams Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 tja 't lijkt alsof ik zoek naar een speld die niet in de hooiberg zit de hard reset methode schijnt bij mijn toestel niet mogelijk toch bedankt exciter voor het plaatje en pieler voor de link
sevensheaven Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 vreemd dat je jou 9090 niet kunt hard resette.....bij de mijne is dat geen probleem. ik zou gewoon een verse win mobile erin zetten(xplode heeft de beste gemaakt) verkrijgbaar via xda developers. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast inmydreams Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 tja het probleem is dus dat active sync ook niet meer werkt maar, als iemand hier er ook windows mobile 2005 op heeft staan wil ik wel graag kijken of het met jou bestandje async in my device windows weer kan repareren dank inmydreams
exciter Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 ik heb er twee in die directory, kijk maar of het helpt... async.zip TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast inmydreams Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 yess.... nou, dat was me een nacht je wel de hardreset voor windows 2005 is anders en is te vinden op het xda forum via: http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=BlueAngel_WM5_For_Beginners nou eens kijken of dit helpt inmydreams
Gast inmydreams Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 active sync doet t weer ... m'n blauwe engel is genezen!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen