Gast Jack34 Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Hallo allemaal, Ik heb een vraag; Ik maak gebruik van een Inverto IDL7000 en heb 4 twin LNB's op een "arm". Hiermee ontvang ik Hotbird, Astra 1,2 en 3. Nu wil ik op zolder een 2e ontvanger neerzetten met een 2e CanalDigitaal kaartje om zo naar een andere zender te kunnen kijken boven. Nu staat de inverto doorgelinkt met een COAX kabel naar mijn slaapkamer...nadeel je kan alleen maar dezelfde zender kijken op hetzelfde tijdstip. Weten jullie of het mogelijk is om een 2e ontvanger te plaatsen en zo ja hoe moet ik die aansluiten op de schotel? Er komen nu 2 kabels de woonkamer binnen die beide in de Inverto verdwijnen ivm de twin tuner. Wie heeft er een goede oplossing voor mij?? Alvast bedankt allemaal, Groeten, Jack
WPW Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Doorlussen met beperkingen, of alle twin lnb's vervangen met quad's en kabels erbij trekken. (Zie ook De beginners FAQ) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen