Alfons Verbiest Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Laat maar. Ik heb hem al en het is geen probleem. Alfons
Triumphs Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Dan de volgende vraag met de Powercam ben je dan ook van het volgende probleem af: Je neemt op op 1 zender en kijkt naar een ander dan schakel je terug en je kan de opgenomen niet bekijken (lees terug spoelen naar het begin) Op m'n 4000PVR kon dit wel, en werd door ons zeer vaak gebruikt. Of is dit een firmware probleem? Triumphs Topfiled 4000 + 7700HDPVR
Alfons Verbiest Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: Triumphs Dan de volgende vraag met de Powercam ben je dan ook van het volgende probleem af: Je neemt op op 1 zender en kijkt naar een ander dan schakel je terug en je kan de opgenomen niet bekijken (lees terug spoelen naar het begin) Op m'n 4000PVR kon dit wel, en werd door ons zeer vaak gebruikt. Of is dit een firmware probleem? Wat bedoel je nu precies? Kan ik met mijn 7700HDPVR en PowerCam Pro een opname niet meer terug zien omdat ik gelijk naar wat anders heb gekeken? Ik neem aan dat je dat niet bedoelt, maar zo lees ik het wel. Sorry als ik het niet begrijp. Ik heb zaterdag op Nederland 1 Deadline opgenomen en mijn vrouw zat naar wat anders te kijken. Ik heb het nog niet terug gezien, maar het al wel gedecodeerd. Dat ging goed en ik neem dus aan dat het allemaal geen enkel probleem is. Als je wat anders bedoelt, verneem ik het graag. Overigens is er één ding wat ik nog niet weet. Haalt deze cam ook de maandelijkse update binnen of moet je er tijdelijk de MediaGuard cam in doen? Op dit moment (tenminste op 3 maart om 18.00 uur) stond hij nog op 31 maart 2008. Dit is bekeken met de MediaGuard cam. Met de Aston 1.05 en de nieuwe PowerCam Pro kan ik deze info niet te voorschijn krijgen. Groeten, Alfons (die zo naar bed gaat en dit dus misschien pas 4 maart leest).
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Overigens is er één ding wat ik nog niet weet. Haalt deze cam ook de maandelijkse update binnen of moet je er tijdelijk de MediaGuard cam in doen? Op dit moment (tenminste op 3 maart om 18.00 uur) stond hij nog op 31 maart 2008. Dit is bekeken met de MediaGuard cam. Met de Aston 1.05 en de nieuwe PowerCam Pro kan ik deze info niet te voorschijn krijgen. Groeten, Alfons (die zo naar bed gaat en dit dus misschien pas 4 maart leest). Vanmorgen had ik de update binnen, dus dat zit wel goed met de Powercam Pro. Alfons
Triumphs Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Wat ik bedoel is dit! RTL 4 CSI begint om half negen wordt opgenomen op de Topfield tot half tien. We kijken eerst nog naar Ned 2 netwerk. Schakelen dan over op RTL4 (ca. negen uur) en zetten de opname terug naar half negen om te gaan kijken. Dat ging prima met TF4000PVR maar nu niet. De 7700 zegt iets van "cannot play on the scrambled service after channel change" Triumphs Topfiled 4000 + 7700HDPVR
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Origineel bericht van: Triumphs Wat ik bedoel is dit! RTL 4 CSI begint om half negen wordt opgenomen op de Topfield tot half tien. We kijken eerst nog naar Ned 2 netwerk. Schakelen dan over op RTL4 (ca. negen uur) en zetten de opname terug naar half negen om te gaan kijken. Dat ging prima met TF4000PVR maar nu niet. De 7700 zegt iets van "cannot play on the scrambled service after channel change" Op die manier. Dat weet ik niet. Ik heb dat nog nooit op die manier geprobeerd. Meestal kijk ik een paar dagen later als ik wat opgenomen heb. Groeten, Alfons
Triumphs Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Wij gebruiken het vooral om de reclames over te slaan. Wat later beginnen te kijken en dan de blokken van soms 6 7 8 minuten over te slaan Triumphs Topfiled 4000 + 7700HDPVR
stuk Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Zowel de Aston als de Canaldigitaal CI module zouden nu goed moeten werken in de TF 7710. Ik heb een 7710 aangeschaft maar moet alleen nog de CI-module aanschaffen. Zou iemand mij willen adviseren welke ik het beste kan kopen en waarom i.c.m. een CD-kaart. En is er ook eventueel de mogelijkheid om code's in te voeren in de Aston. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
Jürgen Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: stuk Zowel de Aston als de Canaldigitaal CI module zouden nu goed moeten werken in de TF 7710. Ik heb een 7710 aangeschaft maar moet alleen nog de CI-module aanschaffen. Zou iemand mij willen adviseren welke ik het beste kan kopen en waarom i.c.m. een CD-kaart. En is er ook eventueel de mogelijkheid om code's in te voeren in de Aston. Hoe zo zou de 'Aston (1.07) als de Canaldigitaal CI module' nu goed moeten werken? Immers is de HW- respectievelijk SW upgrade nog niet beschikbaar en zo lang dit niet het geval is zullen deze 2 CAM's niet goed functioneren. De Aston 1.07 is niet programeerbaar (als je dat tenminste bedoeld) en kun je dientengevolge geen codes invoeren. Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
stuk Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Vreemd, ik heb laatst toch een positief bericht gelezen op dit forum betreffende de Aston of Canaldigitaal CI module. Misschien dat er gebruikers zijn die iets positiefs te melden hebben betreffende de werking. Wat ik ook graag zou willen weten is of je voor een twin tuner een specefiek type module moet hebben die 2 signalen tegelijkertijd aan kan. En zo ja welke komen dan in aanmerking? Alvast vriendelijk dank. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
Gast fullHD Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb wel het idee dat die Powercam Pro gewoon een stuk beter is als de Aston. Ik heb em dan in mijn 5500PVR zitten maar ook daar werkt hij uitstekend!!
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: fullHD Ik heb wel het idee dat die Powercam Pro gewoon een stuk beter is als de Aston. Ik heb em dan in mijn 5500PVR zitten maar ook daar werkt hij uitstekend!! Hallo FullHD, In mijn TF5500PVR werkte de MediaGuard en Aston 1.05 cam ook uitstekend. Dus zal de Powercam Pro dat idd ook doen. Het probleem is er dus - zoals je weet - met de TF7700/7710HDPVR en daar geeft de Powercam Pro vrijwel geen probleem. Het enige wat ik nu nog heb is dat - als de boel al een tijd aan staat - het beeld en geluid af en toe even een seconde wegvallen. Maar dat probleem had ik bij de andere 2 cam's ook en zal dus een software probleem zijn. Groeten, Alfons
stuk Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Kortom als ik toch nog een Cam aan moet schaffen is de beste optie the Powercam. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
Melle Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Citaat: Het probleem is er dus - zoals je weet - met de TF7700/7710HDPVR en daar geeft de Powercam Pro vrijwel geen probleem. Het enige wat ik nu nog heb is dat - als de boel al een tijd aan staat - het beeld en geluid af en toe even een seconde wegvallen. Dat heb ik dus met de oude Xcam (angel) Niet. TF staat hier lang en vaak aan. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: Melle Citaat: Het probleem is er dus - zoals je weet - met de TF7700/7710HDPVR en daar geeft de Powercam Pro vrijwel geen probleem. Het enige wat ik nu nog heb is dat - als de boel al een tijd aan staat - het beeld en geluid af en toe even een seconde wegvallen. Dat heb ik dus met de oude Xcam (angel) Niet. TF staat hier lang en vaak aan. Dag Melle, Ik zie dat jij ook de MediaGuard en Aston 1.05 cam's heb. Heb je het daar wel bij? Ik heb geen zin alles weer terug te gaan lezen, maar ik dacht dat dit een van de problemen was. Ik zal het anders vanavond eens uittesten door de TF5500PVR er een avond aan te hangen. Meestal staat hij een uurtje of 2 aan als hij er mee begint. Soms maar een paar keer op de hele avond, maar af en toe ook erger. Ik heb wel de indruk dat het bij de Powercam Pro minder is dan de andere 2. Meer cam's heb ik niet (ja, in mijn kontzak). Groeten, Alfons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen