Ga naar inhoud

[TF7710PVR] PowerCam Pro zou goed werken in de Topfield?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: stuk
Kortom als ik toch nog een Cam aan moet schaffen is de beste optie the Powercam.

Stuk,
Houd er wel rekening mee dat tot nu toe niemand weet of de verschillende op dit moment goedwerkende CAM's (Aston 1.05, X-CAM en PowerCAM) na de nog te ontvangen HW- en SW upgrade ook nog goed zullen werken.
Een ding staat vast, de Aston 1.07 heeft zijn diensten altijd goed bewezen en ik heb ook het vertrouwen dat dit straks ook weer het geval zal zijn.
Aston heeft in Frankrijk veel C+ klanten en kan zich het niet permitteren om een ondeugelijk product te leveren.
Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Alfons,

Ik heb de mediaguard en aston 1.05 niet lang genoeg in de 7700 gehad om daar iets over te kunnen zeggen.

Mischien test ik dat nog wel eens. (pin me er niet op vast whistle)

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Melle
Alfons,

Ik heb de mediaguard en aston 1.05 niet lang genoeg in de 7700 gehad om daar iets over te kunnen zeggen.

Mischien test ik dat nog wel eens. (pin me er niet op vast whistle)

Geeft niet Melle,

Ik wacht nog even af of het bij de te verwachten update verholpen is. Zo niet, dan hang ik er toch mijn 5500PVR nog eens een dagje aan als test. Stel je voor dat die het dan ook doet. Dan ligt de oorzaak elders.

Ik heb sinds oktober 2007 een nieuwe TV. Misschien is die niet ok? Kan eigenlijk niet. Ik kijk ook wel eens een hele avond via UPC Digital en dan doet het probleem zich niet voor.

Ik wacht af. Bedankt en gegroet vanuit het pittoreske Almere,
Alfons
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Halo ik heb een Aston 1.05 en die doet het goed. Maar.....

Ik heb eerst een TF4000PVR gehad en nu een 7700, niet wetende dat dat niet de officiële Ned. versie is. Wat me opvalt is dat het wisselen tussen de gecodeerde kanalen lang duurt. En ons aller grootste gemis is dat als je aan het opnemen bent je niet meer terug kunt gaan naar het begin.

Dus je neemt iets op op bv RTL4 en kijkt dan gelijktijdig naar bv net 5, als je het kijken stopt op Net 5 en terug schakelt naar RTL 4 dan kun je niet Timeshift gebruiken op RT4. Du naar de opname start gaan. Wat perfect werkte op de TF4000pvr. Je verwacht niet dat je in mogelijkheden achteruit gaat.

Ik heb ook de PowerCam Pro HD getest, kreeg hem van me sat leverancier om te testen. Wat daarbij opviel dat als ik keek (het was wel slecht weer) een zender schokkerig te ontvangen was.

Tijden een reclame blok heb k de cam verwisselt (aston 10.5) en toen wa shet beeld goed! dus.....

Triumphs

Topfiled 4000 + 7700HDPVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen