Apple740 Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Experiment PSV-Heerenveen in HD-kwaliteit over glasvezel 06 februari 2008 12:30 Ons Net Eindhoven en PSV zenden als experiment de topwedstrijd PSV-sc Heerenveen uit in high definition over het hoogwaardige glasvezelnetwerk in Eindhoven. Het is een eerste keer dat een club een voetbalwedstrijd rechtstreeks aan haar eigen supporters in zo’n hoge kwaliteit in een test-uitzending en zonder tussenkomst van een televisiezender of omroep... Meer; http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22625
Gast NDS4Ever Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Dat is natuurlijk een prachtig voorstel om de beste club van Nederland ook nog in HD uit te zenden...... MAARUH wie kan dit ontvangen? Hebben ze in Eindhoven allemaal een HDTV kabel ontvanger??????????
likus Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Op de site lees ik dus: ...via Ons Net Eindhoven, thuis op hun computer, of via een kabeltje doorgestuurd naar hun tv... dus neem ik aan, dat het niet via een HD-kabelontvanger gaat. Trouwens, onsnet is een behoorlijke concurrent van de kabel, dus de meeste mensen die onsnet hebben, hebben geen kabel meer. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Gast NDS4Ever Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 De PC kan ik snappen, maar een kabeltje naar de TV en dan HD...... Dat snap ik niet. Trouwens: Coole avatar!!!
Gast aart44 Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Origineel bericht van: NDS4Ever De PC kan ik snappen, maar een kabeltje naar de TV en dan HD...... Dat snap ik niet. Trouwens: Coole avatar!!! Dat noemen ze IP TV.
likus Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Op de site hebben ze het een en ander uitgelegd, en er is ook een testfilmpje van PSV in HD te zien, als voorbereiding op de wedstrijd. Linkje: http://www.onsneteindhoven.nl/index.php?menu=5&submenu=126 DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Apple740 Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Geplaatst: 8 februari 2008 Origineel bericht van: NDS4Ever De PC kan ik snappen, maar een kabeltje naar de TV en dan HD...... Dat snap ik niet. Flatscreens hebben allemaal wel een VGA of HDMI poort aan boord waar je perfect je PC aan kunt hangen. (middels bijv. een DVI>HDMI kabel) De ouderwetse beeldbuis-tv werd wel eens met een S-VHS kabel aan de PC gehangen, over zo'n verbinding is HD inderdaad niet mogelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen