Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Experiment PSV-Heerenveen in HD-kwaliteit over glasvezel

06 februari 2008 12:30

Ons Net Eindhoven en PSV zenden als experiment de topwedstrijd PSV-sc Heerenveen uit in high definition over het hoogwaardige glasvezelnetwerk in Eindhoven. Het is een eerste keer dat een club een voetbalwedstrijd rechtstreeks aan haar eigen supporters in zo’n hoge kwaliteit in een test-uitzending en zonder tussenkomst van een televisiezender of omroep...

Meer;

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22625

Geplaatst:

Dat is natuurlijk een prachtig voorstel om de beste club van Nederland ook nog in HD uit te zenden...... MAARUH wie kan dit ontvangen? Hebben ze in Eindhoven allemaal een HDTV kabel ontvanger??????????

Geplaatst:

Op de site lees ik dus:

...via Ons Net Eindhoven, thuis op hun computer, of via een kabeltje doorgestuurd naar hun tv...

dus neem ik aan, dat het niet via een HD-kabelontvanger gaat.

Trouwens, onsnet is een behoorlijke concurrent van de kabel, dus de meeste mensen die onsnet hebben, hebben geen kabel meer.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Geplaatst:

De PC kan ik snappen, maar een kabeltje naar de TV en dan HD...... frown Dat snap ik niet.

Trouwens: Coole avatar!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: NDS4Ever
De PC kan ik snappen, maar een kabeltje naar de TV en dan HD...... frown Dat snap ik niet.

Trouwens: Coole avatar!!!

Dat noemen ze IP TV. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: NDS4Ever

Flatscreens hebben allemaal wel een VGA of HDMI poort aan boord waar je perfect je PC aan kunt hangen. (middels bijv. een DVI>HDMI kabel)

De ouderwetse beeldbuis-tv werd wel eens met een S-VHS kabel aan de PC gehangen, over zo'n verbinding is HD inderdaad niet mogelijk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen