mobieltje Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Zojuist heb ik een nieuwsbrief ontvangen van KPN Digitenne. Daarin staat het volgende: Citaat: 0900-0576: Digitenne helpdesk, enz. enz. Vanaf 1 maart 2008 kost het bellen naar de helpdesk € 0,45 per minuut. Als je bezwaar hebt tegen het nieuwe helpdesktarief, kun je je Digitenne contract voor 1 maart 2008 kosteloos beëindigen. Je kan dus binnen het eerste jaar je abonnement opzeggen, voorheen kon dat ook wel, maar dan werd het resterende bedrag direct in rekening gebracht. Bel de helpdesk, nu nog voor € 0,10 per minuut, daar kan je ook je abonnement beëindigen met als reden zoals hierboven omschreven is. Grts
Apple740 Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Origineel bericht van: mobieltje Je kan dus binnen het eerste jaar je abonnement opzeggen Het gaat hier wel om een éénmalige actie (vóór 1 maart opzeggen). Ik zou liever zien dat maandelijks opzeggen in het vervolg altijd mogelijk zou zijn. Gek genoeg is dit nog steeds alleen bij UPC mogelijk.
mobieltje Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Geplaatst: 8 februari 2008 Origineel bericht van: Apple740 Ik zou liever zien dat maandelijks opzeggen in het vervolg altijd mogelijk zou zijn. Natuurlijk doen ze dat niet bij KPN met zo'n actie, ze zijn niet gek. De Tuner is gratis, je betaald alleen 14,95 activeringskosten van het kaartje en dan abonnementkosten van 6,95 per maand met een contractduur van één jaar. Dit grapje gaat ze veel geld kosten. Grts
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen