Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist heb ik een nieuwsbrief ontvangen van KPN Digitenne.

 

Daarin staat het volgende:

 

Citaat:
0900-0576: Digitenne helpdesk, enz. enz.

Vanaf 1 maart 2008 kost het bellen naar de helpdesk € 0,45 per minuut.

Als je bezwaar hebt tegen het nieuwe helpdesktarief, kun je je Digitenne contract voor 1 maart 2008 kosteloos beëindigen.

 

Je kan dus binnen het eerste jaar je abonnement opzeggen, voorheen kon dat ook wel, maar dan werd het resterende bedrag direct in rekening gebracht.

Bel de helpdesk, nu nog voor € 0,10 per minuut, daar kan je ook je abonnement beëindigen met als reden zoals hierboven omschreven is.

 

Grts


Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje

Je kan dus binnen het eerste jaar je abonnement opzeggen


Het gaat hier wel om een éénmalige actie (vóór 1 maart opzeggen). Ik zou liever zien dat maandelijks opzeggen in het vervolg altijd mogelijk zou zijn. Gek genoeg is dit nog steeds alleen bij UPC mogelijk.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Apple740

Ik zou liever zien dat maandelijks opzeggen in het vervolg altijd mogelijk zou zijn.


Natuurlijk doen ze dat niet bij KPN met zo'n actie, ze zijn niet gek.
De Tuner is gratis, je betaald alleen 14,95 activeringskosten van het kaartje en dan abonnementkosten van 6,95 per maand met een contractduur van één jaar.
Dit grapje gaat ze veel geld kosten.

Grts

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...