sretlow Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Hoe heette nu ook al weer die site waar je alle tweede hands auto's kunt zoeken. Dat was een verzamelsite die ook gegevens ophalde van bv autotrader en nog enkele andere sites. En....wie weet er meer over het invoeren van een Duitse (gebruikte) auto? Of waar zou ik info kunnen vinden. De voorwaarden en kosten zijn toch onlangs veranderd? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Fiene56 Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Voor het invoeren kijk maar eens op de site van RDW. Daar staat alles over auto's, de wegenbelasting en wat je maar zoekt.Zelfs de gegevens van je eigen auto kun je er ophalen. suc6 VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
D.Quijote Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Ik stuur je wel een pm, van die auto site, als die het tenminste is die je bedoeld. Ik wil geen ban voor eventuele reklame. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
pasing Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 die site heet www.autotrack.nl en voor in duitsland kun je eens kijken bij www.mobile.de
sretlow Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Geplaatst: 8 februari 2008 Nee er is een nieuwe site in Nederland die alle gegevens combineert. Dus van autotrack.nl en van autotrqader.nl enz die gegevens gebruikt die voor de eigen site. Een beetje hetzelfde als die huizensite waartegen de makelijks geprotesteerd hebben. Jaap oid? Ik heb het gevonden: www.zomoto.nl .Ik neem aan dat dit geen reclame is. Anders moet de mod het maar even verwijderen. Deze site doorzoekt autotrader, autotrack en marktplaats op jouw gewenste auto. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Terror Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Je kunt ook op www.gaspedaal.nl kijken -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
naitsirhc Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 www.autoscout24.nl is er ook een, dacht ik Und TschjuB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen