verkerkbr Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Goede middag, helaas is de bijgeleverde afstandsbediening maar beperkt in de mogelijkheden om ook andere apparaten, zoals de tv, audio installatie te bedienen. Nu is er een universele afstandsbediening te krijgen van het bekende A merk. Met als type aanduiding MD81035. Een zeer populair apparaat, mede door de prijs van Euro 9,99 en de vormgeving. Hiermee kunnen 8 apparaten bediend worden. En dit werkt hier goed. Alleen nog niet met de Kathy UFS-910. Op volgende Duitse site staat een beschrijving hoe dit apparaat ook te laten werken met de Kathrein UFS-910. http://www.spinnes-board.de/vb/showthread.php?t=107806 Is er iemand die hier ervaring mee heeft of dit in werking heeft ? Groet, Bram
verkerkbr Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Geplaatst: 12 februari 2008 Ziet er naar uit dat ik toch een andere universel AB moet aanschaffen. Wil in ieder geval geen tv kijken, radio luisteren etc met een arsenaal aan AB's om me heen. Met de 14 Watt standby versie, is het nog wel mogelijk de Lirc IR instellingen aan te passen. Echter met de 1 watt versie lijkt dit niet meer mogelijk. Zie discussie elders onder deze rubriek. Moet nu uitzien naar een echt A-merk. Helaas niet voor 9,99 Euro. Groet, Bram
MacGuinness Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Ik heb de Harmony van Logitech. Werkt uitstekend op de 1 w versie. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Adriano Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Ik gebruik zelf een Logitech Harmony 525, werkt prima met de Kathrein. Is nu op een hoop plaatsen in de aanbieding voor net geen 50 euro. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
verkerkbr Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Geplaatst: 12 februari 2008 Goede morgen, Bedankt voor de adviezen. deze Harmony ga ik ook gebruiken. Lees hier goede berichten over. Is er nog een bepaalde code aan te geven, die gebruikt moet worden voor de Kathy of werkt dit anders ? Moet de AB nog ophalen. Groet, Bram
Adriano Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Je kunt hem helemaal configureren via de PC, dan haalt hij alle codes van het internet uit de logitech database, die wordt voortdurend bijgewerkt met de allernieuwste apparaten. Je kunt ook activiteiten toevoegen. Echt een van de betere apparaten. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
verkerkbr Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Geplaatst: 13 februari 2008 Inmiddels deze AB kunnen installeren. Op zich werkt het prima. Met een druk op de knop worden er 3 apparaten, tegelijk ingeschakeld. De TV, de Kathy Sat ontvanger en de aangekoppelde versterker voor het Dolby geluid. Afzetten van deze drie apparaten gaat ook in een keer. Regeling van het geluidsvolume is ingesteld op de versterker. Verder zijn alle functies zoals radio, de gewone tv instelling, de dvd/cd speler ook prima te regelen. Kies ik voor het gebruik van de gewone tv. Dan worden de andere zaken vervolgens uitgeschakeld. Helaas was er een wel aantal keren een vastloper. Dit heb gemeld bij Logitech. En omdat de firmware steeds via internet wordt aangepast en zij waarschijnlijk een soort syslog kunnen aflezen, hebben ze de instellingen wat aangepast en heb ik sinds de laatste firmware upgrade geen problemen meer gezien. Dus alle AB's liggen nu in de kast opgeborgen. Groet, Bram
Gast Hakkie Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb ook de 525. Weet iemand of er discrete power off/on IR commando's bestaan voor de UFS-910? Volgens mij is er alleen een power toggle, toch?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen