Ga naar inhoud

dial plan instellen voor linksys spa

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kun je mij dat iets uitgebreider uitleggen want daar snap ik niks van sorry hoor.

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Cobus R
Ik heb dus een linksys spa 3201 nou zoek ik een dial plan waar in staat dat ik dus door kan schakelen met de pstn lijn dus de kpn *21*nummer# en met #21# er weer af kan halen wie heeft zon dial plan voor mij ?

heb je dit al aandachtig doorgelezen? linksys faq mbt dialplans

Begrijp ik je goed dat je de eigen pstn lijn wilt doorschakelen naar een ander nummer?

Geplaatst:

Ja kpn in en dan voip uit, dus eigelijk GEEN *21 want das dus duurder, nog niet naar gekeken maar kan wel.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Ik heb al verschillende dial plans gekregen en geprobeert maar werken dus niet en ik wil dus doorschakelen met de kpn lijn dus gewoon *21* maar als je dat in het dial plan zet werkt het gewoon niet en dat is dus het rare en ik weet dat dat duurder is maar de inkomende gesprekken moet dus doorgeschakelt worden en dan het liefst zo eenvoudig mogelijk naar een 06 nummer en dan is kpn goedkoper dan voipbuster/pro

Geplaatst:

Je hebt tog een kpn keuze toets? de # of een 9 of zo? als je dan belt "#*21*3232323*" dan werkt dit tog voor kpn?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

ik heb deit dial plan er in staan.

(112xS0<:@gw0>|0[689]xx.<:@gw0>|<:0031316>[1-9]xx.|<0:0031>[1-57]xxxx.|0033xx.|0041xx.|0044xx.|0049xx|00xx.<:@gw0>)

Geplaatst:

ik heb de jou plan geprobeert maar werkt ook niet ik heb wel de kommas veranderd in punten.

Geplaatst:

die andere met kommas werkt ook niet ik snap er niks maeer van dat zou toch gewoon moeten kunnen lijkt mij.

heb nu deze erin staan en toch werkt het ook niet met deze .

(112xS0<:@gw0>|<#9,:>*21*0642111111#<:@gw0>|<#8,:>#21#<:@gw0>|0[689]xx.<:@gw0>|<:0031316>[1-9]xx.|<0:0031>[1-57]xxxx.|0033xx.|0041xx.|0044xx.|0049xx|00xx.<:@gw0>)

Geplaatst:

ik ga dat morgen proberen daar ik nu weg moet je hoort nog van me.

Geplaatst:

Ik heb het toch nog snel geprobeert maar werkt ook niet hij gaat niet naar de buitenlijn want het laaste lampje knippert dan niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen