Ga naar inhoud


Opgelicht door bankomaat!


satwan

Aanbevolen berichten

Weet er iemand of als je geld gestort hebt op via stortingsautommaat en je krijgt een foutief stortingsbewijs(lager bedrag dan in werkelijkheid), dezelfde regels gelden als dat je opname niet correct(niet of niet volledig uitbetaald).

 

Dus dat je in dat geval als klagende klant in je gelijk gesteld wordt en de bank via de logrol bewijs moet leveren en deze dus ook aanwezige moet zijn als bewijs?

 

alvast bedankt voor het meedenken.

 

Grtz. satwan

Link naar reactie
Delen op andere sites


als ik een zak kleingeld in die automaat dump

komt er een bedrag te staan dat moet kloppen anders moet je het terug halen met de annuleer knop.

het word lastig om anders te bewijzen hoeveel er in de zak gezeten heeft

de slip loopt mee maar geeft het zelfde bedrag als de recú.

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé satwan ,

 

Ik neem aan dat je over sealbags praat.

 

Ik denk dat het bedrag van het recu er niet toe doet.

 

Bij een bank wordt het geld opgehaald en geteld door

een externe organisatie en wat zij tellen wordt op je

bankrekening gestort.

 

Mocht er b.v. vals geld bij je storting zitten houden ze

dat van je tegoed af en storten wat ze geteld hebben

en niet het bedrag op je stortingsbewijs.

Zelf meegemaakt dus vooral goed controleren op vals geld.

 

SingleSlow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fredo en Singleslow en evt. anderen.

 

Gaat over privé, niet zakelijk dus en alleenn papier geld in stortingsautomaat.

 

Bij geldopname weet ik dat de logrol bepalend is, als die niet aanwezig is en/of er duidelijk mee geknoeid is wordt de klant juridisch in zijn gelijk gesteld, maar is dat bij storting(voor de duidelijkheid alleen papier geld, en niet vals(volgens controle), ook zo?

 

 

Grtz. satwan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat je gelijk hebt. En moet daar blijkbaar ook op vertrouwen. Het is alleen rot dat de medewerkster daar in eerste instantie meer overredinggskracht gebruikte om te overtuigen dat dat onmogelijk was, dan dat die energie gebruikt werdt om het probleem op te lossen. En dat net als het weekend is. En nu moet er maar afgewacht worden wanneer die stortingsautommaat gecontroleerd wordt.

Ik krijg heel sterk de indruk, dat er beter gezegd had kunnen worden, dat die vervloekte automaat geld spuugde, dan was er zeker binnen een half uur een storingdienstmonteur geweest om die storing op te lossen.(maar ja nu was/is het invoordeel van de bank en heeft dus niet zo'n haast lijkt het het!

Grtz. satwan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen alles zien op de loglijsten, Ik was twee maanden geleden bij mijn Spaanse bank om geld op te nemen voor een grote aankoop, douw mijn vrouws pasje erin, en krijg 600 euro, mijn pasje erna, automaat op tilt en pasje weg, noodnummer van de automaat gebeld werd verteld dat het geen probleem was en ik kon de andere dag mijn pasje ophalen. Kreeg ik gelijk terug, dus niets aan de hand dacht ik, weer voor 600 gepind krijg wel pasje terug maar geen geld, ik naar binnen bij die bank het verhaal uitgelegd en gevraagd of ze even mee wilde lopen naar die automaat ter controle voor die andere pas, gebeurd er weer hetzelfde pasje terug maar 600 euro. Ik moest die andere ochtend terug komen dan hadden ze de lijsten van die dag. Bleek inderdaad dat ik geen geld had gehad, maar het geld was intussen wel afgeschreven van de giro, weliswaar niet definitief maar wordt wel als eerste instantie afgeboekt, totdat er een tegenbericht volgt. Toen weer met een mederwerker erbij geld gaan pinnen, en jawel weer 600 gepind en niet gekregen. Intussen de giro gebeld maar die konden niets voor me doen, ik moest maar afwachten tot de bedragen terug gestort werden, dat is inderdaad gebeurd na ruim een week. Maar was wel lastig allemaal omdat ik dat geld nodig had, maar je zit aan een limiet gebonden wat je per dag kan pinnen, dus kon toen ook geen andere automaat proberen.

Dus wat betreft jouw verhaal zal alles wel weer op z'n pootjes terecht komen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha,Ha, heeft niets met Satwan z,n probleem te maken, maar doet me denken aan die zondagmorgen bij onze Spaanse bank, toen m,n vrouw geprobeerd had geld op te nemen en de machine haar pasje opgegeten had (zonder geld te geven)

Ik naar de beheerder van de bank, die bij ons in het dorp woonde,en riep naar boven: (in het Spaans) Pepe er is een probleem met de cashmachine.

Ik kom eraan zei hij en vervolgens gingen we samen naar de bank, hij toetste de deurcode in, waar ik bijstond, en haalde 10 pasjes uit de machine, gaf ze allemaal aan mij en zei welke is van jou?

Nou niet een pasje was van mijn vrouw, maar toen ik door de bank liep zag ik nog meer pasjes liggen op een bureau; daar zat wel het pasje van m,n vrouw bij.

Oh zei hij dan heeft Jose (zijn assistent) al een keer de machine geleegd en vervolgens gingen we in het cafe de goede afloop vieren...

Zulke dingen doen me wel met weemoed terug denken aan m,n Spaanse periode.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...