Ga naar inhoud


Nieuw van Canal Digitaal: Recreatie pakket


rolandroland

Aanbevolen berichten

CD heeft een nieuwe pakket te weten het recreatie pakket. Je kan dan van 21 maart 2008 tot en met 21 september naar diverse zenders kijken. Je betaald hiervoor € 9,99 per maand. Voor meer informatie surf je naar www.canaldigitaal.nl/vakantie

 

Bent u ook enthousiast over dit pakket? Of wat vind u er van? Ik vind het wel een leuk aanbod van CD die ik vandaag door de bus kreeg. Alleen vind ik het jammer dat je niet kunt kiezen voor de minimale zenders, het pakket van 4,16 per maand. Want als u dit pakket afsluit voor een half jaar bent u zo'n 60 euro kwijt. Het Set Top Box pakket kost ongeveer 50 euro. Maar daar heb je dan ook minder zenders voor terug.

 

Bij het recreatie pakket heb je de volgende zenders:

 

RTL 4-8; Net5; SBS6; Veronica; EuroSport; Discovery; National Geographic Channel; Animal Planet; TMF; Vh zenders; Comedy Central; Jetix; Nickelodeon en Ned. 1-3. En EK en Olympische Zomerspelen, dit zal wel te zien zijn op 1 van de boven genoemde zenders?

 

Met Set Top Box pakket heb je minder zenders maar goed je bent per slot van rekening ook op vakantie toch? En voorheen maakte CD reclame voor het Set Top Box pakket, dat uitermate geschikt zou zijn voor recreatief gebruik!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik het goed heb kan je dit pakket alleen afsluiten voor een jaar (als je naar de website gaat die je aangeeft dan staat daar dat je een jaarabonnement kan afsluiten)? Dan betaal je dus ongeveer 120 euro voor 6 maanden TV. Of zie ik dit verkeerd (dat je alleen betaald van maart tot en met september en dan dus inderdaad ongeveer 60 euro betaalt)?

 

Groetjes,

 

Toho_NL.

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland


RTL 4-8; Net5; SBS6; Veronica; EuroSport; Discovery; National Geographic Channel; Animal Planet; TMF; Vh zenders; Comedy Central; Jetix; Nickelodeon en Ned. 1-3. En EK en Olympische Zomerspelen, dit zal wel te zien zijn op 1 van de boven genoemde zenders?


Of zouden dat niet dat PO HDTV kanaal zijn waarop ze deze twee evenementen in HD kwaliteit zullen gaan uitzenden? smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: PieterB
Jammer als je na 21 september met vakantie wilt...

Waarom ???
Neem je toch gewoon je kaartje van thuis mee !!


Was een grapje....
Uiteraard neem ik het meest uitgebreide kaartje mee.
En voor de zeker een eigen ontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf een stacaravan op een camping. bij ons zijn er vrij veel mensen die alleen vanaf april tot september schotel kijken. die kijken anders dan de gemiddelde bezoeker hier op de site.bij die mensen ligt de reciever buiten die periode op zolder. dus voor een paar eurootjes per jaar hebben ze in die periode wel een compleet zenderpakket.

Jamrox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is volgens mij alleen aantrekkelijk voor als je nu "gratis" kijkt (dus NL1,2,3 + regionale), als je het set top box pakket hebt betaal je al 50 euro per jaar en wordt het wel erg duur voor die paar extra zenders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...