Ga naar inhoud


Ervaringen met hosters/domein registrators.


puk5600

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn domein namen bij hostnet lopen (ik hoop dat ik de naam mag noemen hier). Maar ik word onderhand ziek van die helpdesk daar. Elke reply gaat weer naar iemand anders ipv dat het steeds bij dezelfde persoon blijft. Is opzich niet zo erg maar je krijg elke keer een antwoord dat gewoon weg nergens op slaat. Is er iemand die ook zijn zaakjes bij hostnet heeft lopen? En met hetzelfde probleem zit.

 

En is het makkelijk het zaakje te verhuizen naar iemand anders of hebben jullie daar ook slechte ervaringen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt je domeinen makkelijk verhuizen.

Alleen ben je dan wel je geld kwijt als je

dat voortijdig doet. Zeg bijtijds op en verhuis je

domeinen voor afloopdatum naar nieuwe provider.

Mijn ISP vraag nog geen 7 euro per jaar, per domein, incl.

BTW. Je kunt me PM'en.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je surft naar het hosting bedrijf van je keuze

 

Zoek waar je domeinen kan aanvragen en zet in je aanvraag dat het een transfer is.

 

Een goede hosting tranfereerd je domein gratis.

 

Binnen de 5 dagen is het domein getransfereerd. Eens de transfer compleet is kan het nog 24 tot 48 uur duren eer dns ok is.

 

Let wel op, als je ook hosting hebt bij je domein dan is de website weg. Je moet de website op de server van je nieuwe isp zetten. Idem voor databases.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan voordat je het verhuizen etc in gang zet, eerst een volledige backup van je site te maken met je control panel, en deze te downloaden.

Er zijn een aantal hosters in NL die lastig gaan doen op het moment dat ze een klant (dreigen) kwijt te raken en bijvoorbeeld de toegang tot het control panel wegnemen bij de desbetreffende klant.

 

Zorg er ook voor dat je op tijd opzegt! Er zijn nogal wat hosters met vervelende kleine lettertjes m.b.t. opzeggen in NL.... frown

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb mijn server zelf thuis staan dus met backups heb ik niet zoveel van doen.

 

Wat mijn probleem is is dat als ik een doorlink wil veranderen dit online gaat maar als ik wat extremere verandering wil en vraag of dit gaat krijg ik na 10 mailtjes nog geen antwoord waar ik mee vooruit kan. En ik zit nog 3 kwart jaar eraan vast daar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben goeie ervaringen met Netground. Ze zijn niet de allergoeiekoopste, maar de support = prima deluxe. Ook als je iets wilt wat ze niet hebben, gaan ze het 1) zelf ook uitproberen en als het was is ook gebruiken 2) adviseren vwb alternatieven cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb een domeinnaam die op dit moment als doorlink fungeerd. Dat moet eigenlijk gewoon een A record dns worden. Doorlink functioneerd wel de maar in de url balk blijft de domeinnaam ongewijzigd en onderin zie je het ipadres/wat er dan nog allemaal achter de slash komt.

 

Voor de doorlink heb ik betaald dus die zal ik wel niet terug krijgen maar dat is mijn probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Puk

 

Ik heb hele goede ervaringen met de webhoster waar ik nu zit

Prijs aantrekkelijk, veel ruimte en veel dataverkeer mogelijk.

Er is geen helpdesk( heb ik ook niet nodig) maar wel een enorm snel forum

Hij staat nu op plaats 11 van de ispn.nl top 25

 

mail me maar

 

Gr Traffic

Homecast s9000  :mad:  in plaats daarvan  2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij ISP geeft altijd snel antwoord. Ik heb al aangegeven (per PM)

dat ik erg tevreden ben. Een domein registreren geeft de mogelijkheid om door te linken!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...