Ga naar inhoud


DSB9800 en 4 in 1


Gast

Aanbevolen berichten

Ontvang en decodeer:

Seca(geen PPV),Irdeto,Betacrypt,Nagravision en Viacces met Amon4.1 patch en 4 in 1 funcard.

Probleem : Voor elk systeem moet kaart met Isvedit anders worden ingesteld ( 4 kaarten dus nodig)

Wie is hiermee verder ? (andere cam patch ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


arie-arie, met 4.1 of bedoel je 4.a ?

4.1 word door mijn echo* niet gevonden .

En nee , helaas ook hier 4 kaarten nodig.

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

arie-arie , daar snap ik geen f*ck van , ik heb hier 2 DSB9800 staan en in alle 2 word de 4.1 niet herkend de één heeft SW versie 1.8 Ned en de andere 1.6 ned . Welke versie zit er bij jou in ?

Heb je de mogelijkheid om die 4.1 cam in een MM9500 te proberen op Hotbird 12322 H 27500 3/4 ,

dit zijn de Polen TVP in Nagra

gr Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt 100% in Nokia 9500 van kennis, ook de Nagra`s.

Meldt in Echostar Allsas4 als cam-info en geen 4.1 of amon 4.1

Patch is uitgevoerd door bekende adres in Vianen

(zie Marktplaats advertentie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bocky Wocky, Hier je antwoorden:

Patch van DSB9800 door alleen cammodule aanpassen, dus eeprom vervangen met amon software

Je kunt Seca en Premiere het best bekijken met een Fun kaart, heb niet getest met goldkaart.

Irdeto werkt wel met een goldkaart, mits je de juiste files gebruikt (net als org. C= kaart)

Geef voortaan in pm je email adres a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@arie-arie

jij zegt dat je voor elk system (seca, irdeto, betacript, viacess, nagra) een kaart nodig hebt. Dat zijn toch 5 systems (je heb het over 4 karten)of lukt het bij jou om irdeto en betacript op een kaart open te krijgen? Bij mij dus niet. <p>Groetjes Regi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arie, bedankt voor je reactie.

Je had ook mogen replyen op mijn PM, maar zo kan het natuurlijk ook smile.gif" border="0

Dit lijkt mij wel de moeite waard om me er eens in te verdiepen. Kan ik er toch weer nieuw leven inblazen. Ik zal het t.z.t eens met een gold proberen.

groet,<p>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Arie-arie (en allen).

Dat ie bij mij de 4.1 niet accepteert ligt waarschijnlijk aan het feit dat er 4.1 op de eprom staat .ik heb zojuist een cam in de Pace 500 getest met inplaats van Alsas 4.1 gewoon Irdeto 1.13d op dat adres in de eprom . En voila ,op bijna 20 C+ kanalen beeld.

Toen de cam in de DSB9800 , en bingo ook beeld zelfs Nagra maar dan met een ander kaartje.

Trouwens het kaartje voor de pace werkt ook prima in de echo*. ( e.e.a. met dank aan Pacemaker )

gr Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...