Johan45 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Ons jongste lid (voor zover bekend) is vandaag 17 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd moimoi, maak er een fijne dag van. Vult u rustig aan !!!
Gast aart44 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Daar wil ik me bij aansluiten, dus Gerard van harte gefeliciteerd.
Fiene56 Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 MoiMoi, ook van deze kant de beste wensen. Misschien krijg je als kado wel een nieuwe titel van de mods. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
looney2 Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Ons jongste lid (voor zover bekend) al 17 jaar? gefeliciteerd. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
paardengek Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Ook vanuit het Friese land: Van harte gefeliciteerd !! Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast ozzo Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Uiteraard ook van mijn kant alle felicitaties !
Timm1983 Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Gefeliciteerd moimoi! Maak er een mooie zonnige verjaardag van! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Elwin Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Gefeliciteerd met je 17e verjaardag Moimoi!
Hellum Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 bedankt!!! If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Pacman Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Origineel bericht van: moimoi bedankt!!! Van harte, maaruhhh, ik heb Office 2007. Ben ik nu illegaal bezig gezien je avatar ????
Ome Merde Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 gefeliciteerd ouwuh merDe deze ruimte is te huur
Zilverster Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 @moimoi, Nog Van Harte en een plezierige avond toegewenst, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Hellum Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Origineel bericht van: Pacman Origineel bericht van: moimoi bedankt!!! Van harte, maaruhhh, ik heb Office 2007. Ben ik nu illegaal bezig gezien je avatar ???? wel als je er niet voor hebt betaald MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Pacman Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Origineel bericht van: moimoi Origineel bericht van: Pacman Origineel bericht van: moimoi bedankt!!! Van harte, maaruhhh, ik heb Office 2007. Ben ik nu illegaal bezig gezien je avatar ???? wel als je er niet voor hebt betaald Gelukkig, dan ben ik een nette jongen. PROOST !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen