Gast remo01 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Welke instelling of bestand moet ik in de kathrein ufs 910 1 watt aaf1.3a image met camd3 aanpassen of omgekeerd in de dreambox? Ik denk dat ik een poort conflict heb. Als ik mijn dreambox aan heb staan (cs evocamd) en ik zet mijn Kathrein aan (cs camd3) dan gaat het beeld van de dreambox op zwart, kathrein blijft doorlopen. Heb ik de kathrein aan staan dan blijft de dreambox bij inschakelen zwart (wel lichte storing bij starten dreambox in beeld v/d kahtrein). Iemand, iemand hier?
astradriver Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Heb je niet per ongeluk zelfde username en password voor beide. Aparte username en password voor kathrein maken.
Gast Black_64 Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Ben je zeker dat dit een CS probleem is? Lijkt op wat ik in begin voor had toen ik de kabel van de lnb had doorgelust van de dreambox naar de kathrein. Nu heb ik een lnb met twee uitgangen en iedere ontvanger zijn kabel.
Gast remo01 Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Nope, ik werk met twee verschillende useraccounts op dezelfde cs server. De server heeft twee verschillende ip-lijnen naar buiten. De dreambox en kathrein zijn onafhankelijk van elkaar geschakeld. Ik heb 4 qaud (switch) koppen die met twee switches de kathrein respectivelijk de dreambox van data voorziet.
astradriver Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Als je ze alle twee op bvn hebt staan , heb je dan op beide beeld zo ja, laat de regels van de cs en evocamd en camd3 dan eens zien, misschien kunnen we je helpen.
Gast remo01 Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: astradriver Als je ze alle twee op bvn hebt staan , heb je dan op beide beeld zo ja, laat de regels van de cs en evocamd en camd3 dan eens zien, misschien kunnen we je helpen. Ik ga intern eerst mijn router met poort forwarden testen (servertje kan ik zo snel ff niet bij).
Gast remo01 Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Ik ben er uit. Het conflict met cs tussen evocamd op de dreambox 7020 en camd3 op de kathrein ufs 910 is dubbel. De cs server ondersteund geen certificaat voor een beveiligde lijn (feynman.cfg) die de nieuwe evocamd (na versie 2.14) nodig heeft. Ik heb nu ccamd versie 2.06 op de dreambox 7020 draaien zonder conflict met de kathrein ufs 910.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen