Gast Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 Mag ik me aansluiten bij de vraag of de echostar patchbar is?
prutsie Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 Nee. Er zijn voor echostar ontvangers geen patches bekend. Zeker niet voor de 2000. dat is volgens mij toch een FTA ontvanger ??? Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Regi Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 Nee hoor, dat is een officiele Canal+ decoder. Dit is de antwoord van H2deetoo (op het Duck Board)op mijn vraag of zijn Patch ook op de Echostar DSB2000 werkt:<p>"Deze patch is mogelijk op ALLE C+ decoders. Ik heb zelf ook zo'n DSB2000 in mijn handen gehad, maar ik heb niet kunnen ontdekken hoe je hem moet lezen of schrijven. Het lijkt veel op een Strong, maar is beslist NIET compatible. Heeft iemand info hoe je zo'n DSB2000 kunt lezen/schrijven?"<p>Dus als iemand wat weet, graag een reactie.<p>Groetjes Regi
Gast Geplaatst: 14 december 2001 Geplaatst: 14 december 2001 Hoi... Ik heb ook zo'n DSB2000 thuis staan.....als het zo is dat je 'm kunt patchen met de Philips patch, dan moet je gewoon de firmware loader van Echostar website afhalen.....volgens mij gaat dit serieel samen met parallel maar dat weet ik dus niet zeker.......ik kan helaas niet experimenteren met deze kast omdat ik 'm net vorige week verkocht heb aan m'n ouders. Greetz Bas
Regi Geplaatst: 14 december 2001 Geplaatst: 14 december 2001 Heb ik al geprobeerd bij echostar, maar helaas kan ik mij daar niet registrieren omdat de DSB2000 niet in hun list voorkomt. En zonder registratie kom je niet in de download area.
Gast Geplaatst: 14 december 2001 Geplaatst: 14 december 2001 Ik zal thuis ff kijken of ik nog iets heb liggen en dan PM ik je wel ff Greetz
Gast Geplaatst: 12 april 2002 Geplaatst: 12 april 2002 Hoi Ik kan ook niet regiestreren omdat de DSB-2000 niet in de lijst voorkomt bij Echostar ??????? Zijn er meer fabriekanten die echostar maken ?? Of begrijp ik het verkeerd ? Gr. Repel
Aanbevolen berichten