Ga naar inhoud


snap ik het nu of niet?


Gast

Aanbevolen berichten

Na dagen rondgsurft en alle sites van a-z doorgespit te hebben zit ik nog steeds met een paar vragen nl;

Ik heb een echostar dsb9800 met irdeto cam 2.3, en kan daar alleen de C+zenders op ontvangen met een originele MOSC kaart. Het moet toch mogelijk zijn om dit met een fun kaart ook voor elkaar te krijgen? en bij voorkeur meer.(ik wil mijn orinele kaart niet verpesten).

Moet je voor een type/merk ontvanger speciale (irdeto)files in de funcard laden of is dit alleen afhankelijk van welke zenders je wil zien?

Alles wat ik wil is een back up voor mijn originele kaart maar ondanks uren FAQ's doorspitten snap het geloof ik nog steeds niet.

Het programmeren van de funcard heb ik ondertussen wel onder controle ik heb het halve internet al op die kaart gehad maar nog nooit beeld.

Mis ik iets voor de hand liggends??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat even je cam aanpassen, dan gaat de wereld voor je open, en, je originele kaart werkt nog ook, zelfs op Premiere.

(zie diverse postings op dit board)

Overigens als je met ISVEDIT het kaarttype van je Fun wijzigt, krijg je hem wel aan de gang en kun je irdeto coderen dmv een 4 in 1 file.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...