Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Nog niet zo lang geleden gelezen over opgenomen programma's via de USB stic op de computer afspelen, als ik het goed heb met KMP Player. Ik heb een TV programma op de USB stic staan, maar geeft aan dit niet af te kunnen spelen. Wat moet ik verder doen om dit mogelijk te maken Met de zoekfunktie die topic niet terug gevonden.
Gast HonyBony Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Beste henri, De ifo en rec bestanden kan je met DVR Studio converteren naar MPEG. En dan kan je ze in allerlei speler afspelen. Met DVR-Studio kan je ook de reclame er uit knippen. Ik heb ookKM Player geprobeerd omdat dit programma ook vaak op internet werd genoemd, maar het werkt helaas bij mij niet met de Topfield bestanden. Succes Andre
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Een vrij dure oplossing, heb ik gezien. Zijn er ook altenatieven ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 KMP Player speelt de bestanden gewoon af. Selecteer wel bij file openen alle bestanden. dubbel klik op REC bestand, en het wordt afgepleeld. Dit voor diegene die het weten wil.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen