Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Allemaal,

Heb vandaag een T55 gekocht, alleen wil deze bevestigen aan mijn huidige tegelvoet (30x30) wat schetst mijn verbazing is dat de T55 er net niet op past... frown

Heeft er iemand tips hoe ik deze het best kan bevestigen? Of moet je echt zo'n T55 polarmount aanschaffen?? Blijft die dan wel stabiel staan??

Hoop dat iemand nog goede suggesties heeft.

gr,

pakkee

Dreambox 500, DM800, Dreambox 7020, Dragon Cam + WF T55 (9;13;19,2;28 east)

Geplaatst:

De pijp opmeten en er wat stukjes (overheen) tussen zetten, gaatje erin en een boutje/moertje zit de handel vast.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

dank voor je suggestie, wat voor soort materiaal kan ik hiervoor gebruiken? heb je tips waar ik dat kan kopen?

dank!

Geplaatst:

Aluminium dikwandig bij je lokale metaal winkel. vergeet niet de binnen/buiten maten goed op/na te meten.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

dus ook in de huidige tegelvoet moet een gaatje worden geboord?

Hmm ik ben niet echt zo'n kei in gaten boren e.d....schotel uitrichten lukt me nog wel... Iemand die handig genoeg is in de omgeving van alphen a/d rijn om te helpen met boren en bevestigen aan tegelvoet?

Geplaatst:
Origineel bericht van: pakkee
mijn huidige tegelvoet (30x30) wat schetst mijn verbazing is dat de T55 er net niet op past... frown

Of een andere schotelvoet kopen, ze bestaan wel die precies 42mm dik zijn; je kunt ze o.a. vinden van duitse bedrijven op 's werelds grootste handels-website.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Geplaatst:

iemand tips waar ik zo'n pijp van 40/42 mm kan kopen?

Ben al in mijn dorp bij de ijzerhandel en gamma geweest, maar deze verkopen dit niet...

ik zoek niet een pijp van 2 of 6 meter...1 meter is voldoende..

gr,

Geplaatst:

Die buis van mij komt via via van een melkveebedrijf: daar schijnen sommige leidingen 42mm te zijn.

Schotelstatief van duits bedrijf op de grootste handelswebsite kost ongeveer 20-25 Euro, incl. 1 meter 42mm buis.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Geplaatst:

Allen dank voor jullie hulp!

Ik heb het kunnen oplossen door een iets dunnere buis in de tegelvoetbuis te stoppen, deze goed klem gezet.

En het uitrichten was nu 1 uurtje helemaal klaar!

Jammer genoeg dat ik 45 min met 1 lnb bezig ben geweest, bleek deze kapot te zijn.... frown

Maar even een andere "oude" lnb erin en alles doet het weer.

Thnx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen